וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטבוי סלים מלחין מחזמר על אימלדה מרקוס

17.10.2005 / 10:25

"Here Lies Love" יעסוק בחייה של הגברת הראשונה (לשעבר!) שאהבה מסיבות אפילו יותר מנעליים

די ג'יי פאטבוי סלים וסולן הטוקינג הדס, דיוויד בירן, עובדים על מחזמר חדש, "Here Lies Love" שיעסוק בחייה של הגברת הראשונה של הפיליפינים (לשעבר) - אימלדה מרקוס. המחזמר, שצפוי לעלות בתחילת מרץ, יעסוק בין היתר בחולשתה של אותה מרקוס למוזיקה ומועדוני לילה, והפרמיירה שלו תוצג בפסטיבל אדלייד שבאוסטרליה.

הגב' מרקוס הורשעה בשחיתות באמצע שנות ה-90, אבל בערעור התהפכה ההחלטה. ההאשמות היו חלק מתיק גדול יותר, שבו נטען שהיא ובעלה, הנשיא לשעבר פרדיננד מרקוס, שדדו את כלכלת המדינה בשנים 1968-86. לאחר התקוממות עממית ב-1986, ברח הזוג להוואי, שם פרדיננד הלך לעולמו לאחר שלוש שנים. מרקוס, שחיה כיום במנילה בירת הפיליפינים – ידועה עד היום באוסף הנעליים העצום שלה, שהפך סמל להפרזה של כל המשפחה.

דובר פסטיבל אדלייד סיפר ש"היא אהבה את חיי הלילה בכל העולם. אבל היא כל כך אהבה את סטודיו 54 בניו יורק, עד שהקימה דיסקוטק בדירתה בעיר. התקיימו שם מסיבות בלתי נגמרות, אליהן הגיעו פוליטיקאים, סוחרי נשק, כלכלנים, אמנים, מוזיקאים, וחוג הסילון הבינלאומי".

בירן, שכתב את המוזיקה עם פאטבוי סלים, הגה את הרעיון ל"היר לייז לאב". את מחזמר המולטימדיה בן 90 הדקות תביים מריאנה ווימז, המנהלת האמנותית של אנסמבל ניו יורק, "דה בילדרז אסוסיאשן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully