וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין מועצת אבו גוש לעמותת ילדים

19.10.2005 / 12:30

בפסטיבל המוזיקה הווקאלית ה-28 תשתף המועצה פעולה עם עמותת "משאלת לב", שפועלת להגשמת משאלותיהם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים

שיתוף פעולה ראשון בין כפר ערבי לבין עמותת "משאלת לב", יתקיים במסגרת הפסטיבל למוזיקה ווקאלית ה-28 שייפתח מחר באבו גוש. מועצת הכפר היא זו שמובילה את שיתוף הפעולה הזה.

הפסטיבל יתחיל באופן רשמי ביום ששי, ה-21 באוקטובר, אולם כבר מחר, ב-20 לחודש, הוא ייפתח ב-17:00 עם אירוע התרמה מיוחד למען העמותה, שאליו הוזמנו גם ילדי "משאלת לב". בין השאר צפוי להגיע יוני דותן, שהעמותה הגשימה את משאלתו להפגש עם ביל קלינטון. במהלך השעתייים הראשונות, תתקיים סעודה לשבירת צום הרמאדאן, שתכלול מופע דב?קות ומכירת יצירות של תושבי הכפר.

עמותת "משאלת לב" היא חלק מארגון בינלאומי (Make a wish Foundation) שפועל למען הגשמת משאלותיהם של ילדים עד גיל 18, שחולים במחלה מסכנת חיים, ללא הבדל דת, גזע ומין. העמותה פועלת בישראל משנת 1997 ובמהלך השנים הספיקה להגשים יותר מ-700 משאלות. בין היתר עזרה לילדים להפגש עם שאקיל אוניל ועם מיקי מאוס, להטיס מטוס, לצפות במשחק NBA, להיות חייל בטנק ולהיות דוגמנית.

פסטיבל אבו גוש למוזיקה ווקאלית מתקיים פעמיים בשנה, בסוכות ובשבועות. בנוסף למוזיקה ולמקהלות עצמן, גם הנוף המרהיב והמופעים שמתקיימים בכנסיות הכפר הביאו לו שם עולמי.

הפסטיבל ה-28 למוסיקה ווקאלית, 21-25 באוקטובר, אבו גוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully