וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התדמית החדשה של מדונה תשודר באם-טי-וי

19.10.2005 / 14:26

בסרטה הדוקומנטארי החדש, חושפת הדיווה חיי משפחה מופתיים ונטולי סקס קשה, כמו גם רגישות חברתית כלפי אמנים שפועלים לצידה - אלו שהיו פעם התפאורה שלה

מדונה השתנתה מאד מאז הפעם הקודמת שבה הציגה את חייה בסרט "Truth Or Dare" ב-1991. עד כמה היא השתנתה, אפשר יהיה לראות ביום ששי, כשסרט התדמית הדוקומנטרי החדש שלה – "I'm Going To Tell You A Secret" – יוקרן באם-טי-וי.

מדונה, כיום אשת איש ואם לשניים - לורד בת ה-9 ורוקו בן ה-4 – מסבירה את השינוי שחל בה ואומרת ש"כיום יש לי בעל ומשפחה שאני מאד אוהבת. זה היה די מוזר אם הייתי ממשיכה להתנהג כמו לפני 12 שנה".

מעבר להיעדרן של הסימוצליות האירוטיות שבמידה רבה עשו אותה, הסרט מגולל את שינוי התדמית (הרשמי, כמו שאומרים) שעברה מאז 2004. בין השאר אפשר יהיה לראות שזנחה את המעורבות האישית העמוקה שלה, זו שהביאה את "טרות' אור דייר" להיחשב לישיר כל כך. במקומה, היא חולקת את המסך עם האנשים שסובבים אותה - להקת הרקדנים, הכוריאוגרף, הבמאי. היא ממש מתעניינת בהם, שולחת אותם למופעי תרבות, ואפילו בוכה על כך שבילתה איתם זמן קצר מדי.

בסרט רואים את השינוי הזה כבר בשלב האודישנים, שבו היא מחפשת דווקא אחר רקדנים בולטים בעלי "אותו משהו מיוחד", ולאו דווקא אחר כאלו שישתלבו בהופעותיה כתפאורת רקע. "אני רואה בהם שחקנים ופרפורמרים" אומרת האשה שהמציאה את הדיוואיות, שגם מעדיפה אותם נקיים מקנאביס משום שזה "עלול להאט אותם".

עוד מגוללת מדונה את געגועיה למשפחתה, מה שאמור להסביר מדוע היא גוררת אותם איתה ממקום למקום. גם ילדיה מופיעים בסרט ואפילו מצליחים מפעם לפעם לגנוב את ההצגה. בנוגע להופעתם, היא מסבירה ש"בתחילה חשבתי לא לערב את הילדים כדי לא לנצל אותם, אבל הסרט היה שקרי בלעדיהם". אי אשפר לפספס גם את הרגע הפולני שבו היא מכריזה ש"לורד תהיה נזירה!".

"I'm Going To Tell You A Secret", יום ששי, אם-טי-וי, 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully