וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר השביעי יוצא לדרך

19.10.2005 / 17:32

דיויד ברוזה, שלומי שבן, מתי כספי, אביתר בנאי ודניאל סלומון הם בין האמנים שיופיעו במהלך שלושה ימים של הופעות אינטימיות והפקות מיוחדות לרגל האירוע

פסטיבל הפסנתר השביעי יתקיים בנובמבר זו הפעם השניה במרכז סוזן דלל. האירוע ייפתח עם הופעת מקור ייחודית, "7 שנים 7 פסנתרנים", בהשתתפות שלמה גרוניך, יוני רכטר, עברי לידר, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, מאיר בנאי ומיקה קרני.

מופעים אינטימיים ואקוסטיים רבים יתקיימו במהלך שלושת ימי הפסטיבל, חלקם הפקות מיוחדות לרגל האירוע. מאור כהן יופיע במופע קברטי עם "בודלר: פרחי הרע", אביב גפן ואביתר בנאי יופיעו נטו (כל אחד לחוד), מתי כספי ישיר משירי סשה ארגוב כשגבי ארגוב מלווה אותו בנגינה, דניאל סלומון יארח את השחקנית יבגניה דודינה, אפרת גוש תהיה אינטימית מתמיד ותלווה בטריו ג'ז, רונה קינן תארח את גידי גוב ודיויד ברוזה יופיע עם "התשיעי בכל נובמבר" בליוויה של מאיה דוניץ.

הפקה נוספת שתתקיים בפסטיבל תהיה ערב משירי נפתלי אלטר, בהשתתפותם של אלון אבוטבול, דן תורן, אושיק לוי, בן ארצי, רוני אלטר, אסי דיין, דורי בן זאב ונפתלי אלתר. שלמה גרוניך יעלה את המופע "מנגנים גרוניך", כשהפעם הוא בקהל והקהל על הבמה, אריאל הורביץ יופיע עם ג'קי לוי, ירמי קפלן ישיר כשאסף אמדורסקי מלווה אותו בפסנתר, ערן צור ויוני בלוך יופיעו ביחד ויעל נעים "מפריס לתל-אביב" תארח את דין דין אביב. בנוסף, יבצעו בוגי ווגי, הונקי טונק ובלוז את "הפסנתר של הבורדל" שכתבה מאיה דוניץ.

במשך ימי הפסטיבל, יוקם ברחבת סוזן דלל המרכזית פיאנו בר ענק, שגם בו ניתן יהיה ליהנות ממופעים שונים ומגוונים, שגם יהיו פתוחים לקהל ללא תשלום.

פסטיבל הפסנתר, 9-11 בנובמבר, מרכז סוזן דלל, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully