וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פרסים דיגיטאלים לקולדפליי

19.10.2005 / 19:20

הלהקה גרפה את הפרסים בתחרות המוזיקה הדיגיטאלית שהתקיימה באינטרנט, ביניהם פרס האתר הטוב ביותר

קולדפליי זכו בשלושה פרסים בתחרות המוזיקה הדיגיטלית שהתקיימה אמש. באינטרנט, כמובן. באופן כללי הפרסים ניתנו להם על השימוש הראוי שעשו ברשת כדי לקדם את עצמם ואת קהילת המעריצים שלהם. הפרס הראשון ניתן להם עבור האתר הרשמי הטוב ביותר, השני - עבור קהילת המעריצים הטובה ביותר, והשלישי - ללייבל אמי על קמפיין השיווק האינטרנטי הטוב ביותר לקידום אלבומה האחרון של הלהקה, "x&y".

גם אחרים קיבלו פרסים בהצבעה שבה השתתפו כ-500 אלף גולשים. אי-טיונז של אפל קיבלה את פרס חנות המוזיקה הדיגיטלית הטובה ביותר; הגורילז היו מועמדים לפרס הלהקה הוירטואלית הטובה ביותר, אבל בסופו של דבר הם זכו במקום השני על השימוש הטוב ביותר בפלטפורמה הדיגיטלית. "ורטיגו" של יו-2 זכה בפרס כסינגל שהכי אוהבים להוריד. ואילו פרס ההמצאה הטובה ביותר הוענק ל"נפסטר טו גו", שירות להורדת מוזיקה שמאפשר ללקוחותיו להעביר את השירים לנגנים ניידים.

תחנה 6 של רדיו בי-בי-סי זכתה בפרס תחנת הרדיו הטובה ביותר. ריק בלקסיל, מנהל התכניות שלה, אמר: "שוק תחנות הרדיו הופך לתחרותי יותר, כך שזה מאד משמעותי עבורנו להיחשב לתחנת מוזיקה הגונה ומהנה, גם על ידי שופטי התעשיה וגם עלי די המאזינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully