וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עקרות בית נואשות" אינה ראויה לצפיה

20.10.2005 / 14:51

ארגון שמרני בארה"ב פרסם את הסדרות הגרועות לצפיה משפחתית. עוד ברשימה: "סי-אס-איי", "או סי", "מופע שנות ה-70" ואמריקן איידול

שמרני אמריקה כנראה נושמים אוויר אחר. ביום רביעי, למשל, הם הכניסו את "עקרות בית נואשות" ו"סי-אס-איי", שהן פחות או יותר הסדרות הנצפות בותר כרגע ברצות הברית, לרשימה של סדרות שאותן הם מגדירים כ"גרועות ביותר עבור קהל משפחתי". שש סדרות של רשת פוקס נמצאות בעשיריה שפותחת את הרשימה שהרכיב הגוף השמרני שמכונה מועצת הטלוויזיה של ההורים ("Parents Television Council") הגדירה כ"פוגעניות ביותר העונה".

בראש הרשימה הנוראית ניצבת "The War at Home" - סיטקום על זוג נשוי שמתמודד עם שלושה טיניג'ירים. שתי סדרות מצויירות (מבית פוקס) - "פאמילי גאי" ו"אמריקן דאד", קצרו את המקום השני והשלישי בהתאמה.

הקבוצה השמרנית הבהירה שעקרונות המדרוג שלה לוקחים בחשבון, בין היתר, שגיאות שפה, תוכן מיני ואלים, קו עלילה, שעת שידור וקהל יעד. אבל גם יו"ר הקבוצה, ברנט בוזל, נשמע מופתע מהרשימה: "נדהמנו לגלות ששלוש התכניות הנוראיות ביותר הן כאלו שמיועדות לכל המשפחה. אלו ממש זאבים בעור של כבש". דובר פוקס הגיב על הרשימה ב"אין תגובה".

סדרות נוספות של הרשת שזעזעו את המועצה השמרנית היו "או סי" שהגיעה למקום הרביעי, "מופע שנות ה-70" במקום השמיני, וזוכת האמי "ארסטד דוולופמנט".

כאמור, "זירת הפשע" ("CSI: Crime Scene Investigation") והקומדיה השחורה "עקרות בית נואשות", הנצפות ביותר בפריים טיים, נמצאו אף הן בלתי הולמות והגיעו למקום החמישי והששי בהתאמה. "שני גברים וחצי" הגיעה למקום השביעי, ואילו "קולד קייס" סוגרת במקום העשירי.

גם רשת ניוז קורפ הצליחה להכעיס את הקונסרבטיבים, שהרכיבו עבורה רשימה נפרדת עם תכניות לא מומלצות לצפיה, ביניהן "אמריקן איידול", "דה ברני מאק שואו", "אקסטרים מייק אובר: הום אדישן", "סרי ווישס" ו"אברי בודי הייטס כריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully