וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל צ'ינו פורטה הרביעי יוצא לדרך

23.10.2005 / 14:22

פסטיבל הקולנוע של מכללת בית ברל יתקיים במשך שלושה ימים בסינמטק תל אביב

פסטיבל "צ'ינו פורטה" הרביעי - פסטיבל הקולנוע של המדרשה לאמנות בבית ברל, יוצא לדרך, ויתקיים בסינמטק תל אביב. במהלך שלושה ימים, החל מיום חמישי הקרוב, יוצגו בסינמטק תל אביב סרטים עלילתיים, דוקומנטרים וניסיוניים באורכים שונים.

בערב הפתיחה יוקרנו הסרטים "מרטיר תל-אביבי" של רוני קידר, סרט בן 4 דק' שמגולל יום בחייו של מרטיר תל-אביבי סובל; "מוטל דה-פאלמה" של בועז ארמוני, עלילתי בן 4 דק' המגולל את סיפורו של אדם שדכאונו משפיע על חיי נישואיו; "ללא מילים" של אלכס קריינדלין, קומדיה טראגית אילמת בת 8 דק'; ו"הוא, אתה או אני" של דניס פדוצ'ב, סרט עלילתי בן 19 דק'. שעוסק בשלושה גברים שממתינים להשתלת לב.

באותו יום גם יוקרן מקבץ של 11 סרטוני וידיאו ארט בנושאים שונים, ביניהם פורנו, ציונות, צבא והוליווד.

ביום השני לפסטיבל יתקיים אירוע "ספרות והיסטוריה", בהשתתפותן של ספרית מעריב, עם עובד ועליית גג, וגם שלמה זנד ואלי שלתיאל. באותו אירוע יוקרן סרטה של דליה קרפל - "יומני נחמני", שהפיק מרק רוזנבאום.

בין הסרטים שיוקרנו בפסטיבל יהיה גם סרטה של שרון אטיאס - "קדיש פעם שניה", זוכה פסטיבל דוק אביב לסטודנטים 2004 שמועמד בימים אלו לפרס סרט התיעוד בפסטיבל לונדון. "דרס פור דה וודינג", סרטו של רן שמואלי (בהשתתפות סנדרה שדה ולני רביץ) יוקרן בהקרנת בכורה, כמו גם סרטו של גידי סמלינסקי - "טוסטוס" – שהוא עיבוד לסיפור של ז'רז' פרק.

פסטיבל "צ'ינו פורטה", 27-29.10, סינמטק ת''א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully