וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל יוריס מדיה בזאפה

24.10.2005 / 10:36

במשך יומיים יציגו אומני לייבל האוונגרד שמקדם מוזיקה ישראלית נסיונית, תוצרת של שלושה דיסקים חדשים, במופעי בכורה שהופקו במיוחד לרגל האירוע

חברת ההקלטות יוריס מדיה (Auris Media) שמקדמת מוזיקת אוונגרד עצמאית ונסיונית, תחגוג את הוצאתם של שלושה אלבומים חדשים בפסטיבל בן יומיים שיתקיים במועדון גולדסטאר זאפה בתל אביב. הדיסקים החדשים שיוצגו בהופעת בכורה בפסטיבל "הלוואי וגודביי", "קראטה בנד" ודיסק חדש לסלבה גנלין. רוב המופעים הופקו במיוחד לרגל האירוע והינם חד פעמיים.

הפסטיבל ייפתח ביום שלישי, ה-1 בנובמבר, עם הופעה של סלאבה גנלין - מלחין ופסנתרן ישראלי שנחשב לאחד היוצרים המוערכים בארץ ובעולם בתחום הג'אז החופשי. אחריו תופיע שלישיית אלברט בגר, אמן ויוצר אובססיבי שמושפע ממגוון סגנונות, כמו רוק אלטרנטיבי, ג'אז אוונגרד ופולקלור אתני. לאחר מכן יקיימו בגר וגנלין דואט משותף.

באותו היום תעלה להופעת בכורה גם קבוצת קרוזנשטרן ופרוחוד - רביעיית רוק ניסיוני פרובוקטיבית שמנגנת מוזיקה עם שורשים יהודיים מזרח אירופאים, ש"טעונים באנרגיות אנרכיסטיות של Pאנק והארדקור". תתפלאו, אבל הלהקה הוצאה כבר שני אלבומים שזכו לשבחים בארץ ובעולם.

יומו השני של הפסטיבל ייפתח בהופעה של "קראטה בנד", הלא היא תזמורת הצעצועים של איגור קרוטוגולוב. קרוטוגולוב, מלחין ואמן רב-תחומי (וממקימי קרוזנשטרן ופרוחוד), עומד בראש להקה של 12 נגנים שמנגנים על כלי צעצוע. למרות הארומה הילדותית, מדובר בלהקה שתופשת את עצמה ברצינות, ומשלבת באופן "הזוי ומוקפד" רוק, פולק, קאנטרי, ג'אז ומטאל.

הופעה נוספת באותו היום תתקיים לרגל הוצאת "הלוואי וגודביי", שמבוסס על הפואמה בעלת אותו השם שכתב אמן המיצג והמשורר רומן באימבאיב. דני צוקרמן יוצא גן חיות וסנהדרין, הלחין ועיבד את המוזיקה, ובהופעה יתארחו אמנים נוספים, ביניהם אפרים שמיר, איגור קרוטוגולוב, רועי חן וירון בן-עמי. בנוסף לשירה ומוזיקה, המופע כולל גם וידיאו. אגב, רועי חן וירון בן עמי הם בכלל סופרים ומתרגמים.

בסוף היום יתקיים ג'ם בהשתתפות דני צוקרמן, איגור קרוטוגולוב, אבי בללי מנקמת הטרקטור, אלברט בגר ואחרים.

פסטיבל מוזיקה אחרת, 1-2.11, גולדסטאר זאפה, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully