וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די אם אקס הולך לכלא, קמ'רון נפצע מיריות

26.10.2005 / 9:21

הראשון יישב 60 יום לאחר שהפר את תנאי השחרור שלו מתאונה בה היה מעורב בשנה שעברה, והשני נורה במהלך נסיון לשדוד את מכונית הספורט שלו

הסתבכות עם החוק או עם עבריינים תמיד נחשבה לתעודה של כבוד עבור ראפרים. בימים האחרונים, שניים מהם קיבלו הרבה כבוד.

הראפר די-אם-אקס ייכנס לכלא ל-60 יום לאחר שהודה כי הפר את תנאי השחרור שלו מהתאונה בשנה שעברה. די-אם-אקס, ששמו האמיתי ארל סימסון, הואשם כבר בדצמבר 2004 בנהיגה ברשלנות. אז הוא התנגש עם מכונית הספורט שלו בגשר בנמל התעופה ג'יי אף קנדי בעת שהיה תחת השפעת ואליום ונשפט למאסר על תנאי.

מאז, הספיק לעבור עוד שתי עבירות תנועה, כך שב-17 בנובמבר ייכנס יתחיל לרצות את עונשו.

ואילו קמ'רון נורה בזרועותיו

ראפר קמ'רון אושפז בבית חולים לאחר שנורה בשתי זרועותיו בשעת בוקר מוקדמת ביום ראשון, במהלך נסיון כושל לשדוד את הלמבורגיני הספורטיבית כשעמד ברמזור. לין הובסון, דובר הלייבל שלו (דיפלומט רקורדס), סיפר ליאהו שלאחר שסירב לוותר על הרכב, ירה בו השודד יריה אחת שחדרה את שתי זרועותיו.

הקריירה של הראפר בן ה-29 יליד הארלם, ששמו המקורי קמ'רון ג'ילז, פרצה לאחר שחבר לראפר שנודע בכינוי נוטוריוס ביג, שנהרג ברחובות לוס אנג'לס ב-1997 משבע יריות שנורו לתוך רכבו.

אלבום הבכורה שלו, "קונפשונז אוף פייר" (1998) הגיע לצמרת עשרת האלבומים הטובים בארה"ב ב-2001. קמ'רון ידוע בשיתופי הפעולה שעשה עם הקולגות. באלבום האחרון שהוציא לפני שנה, "פרפל הייז", חבר לקניה ווסט (ההוא שהתלכלך על בוש). בין להיטיו נמצאים "7-5-3", "פילז גוד" ו"הורס אנד קאריג'", "לט מי נואו" וגם הוא השתתף בכמה סרטי, ביניהם "פייד אין פול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully