וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת היתה הבדיחה השלישית?

27.6.2001 / 9:26

עדו פלוק על "שוטטות", הסדרה הקומית הראשונה בתולדות ערוץ 2 שהיא מצחיקה באמת

ההיתקלות שלכם ב"שוטטות", המוצר הקומי החדש מבית רשת שישודר ביום רביעי, צפויה לספק הפתעה מוחלטת. לא בלבד שמדובר בסדרה הקומית הראשונה בתולדות ערוץ 2 שהיא מצחיקה באמת, אלא שגם ההומור הזה מגיע תוך שילוב מושלם של חוסר אליטיזם (נוסח, נאמר, "החמישיה הקאמרית") והימנעות מוחלטת מרדידות וכיוון למכנה המשותף הנמוך ביותר (נוסח "שמש").

אבל בואו נציג תחילה את הדברים: מי מאיתנו לא נעצר לפחות פעם אחת בעת שלטוט בלתי רצוני אל מול הערוץ הקהילתי (9 בממיר הכבלים) כדי לצפות בהשתאות באותה מסה משעממת של שידורים שנראים כאילו עברו התעללות קשה לכל אורך הדרך עד לחדר השידור? מי מאיתנו לא חשב על קבוצת האנשים העומדים מאחורי אותם מוצרים מעוכים? אפשר להפסיק לנחש. "שוטטות", סדרה העוקבת אחר תלאותיו של צוות צילום קהילתי, שכל מטרתו היא לשכנע סלבס להתראיין לתוכניותיו, תביא לכם את האמת המצחיקה כל כך לפרצוף. עם הרבה בום בפריים.

"שוטטות" היא קודם כל סדרה פשוטה. התפאורה לא קיימת. הצילום חסר כל אמביציה ויוצר אסתטיקה שלא רחוקה מאוד מהמקור הקהילתי. האלמנט המבריק הוא דווקא השימוש בסלבריטי ישראלי (או שניים) המתחלף בכל פרק, תוך כדי שימוש נכון באלמנטים שהומצאו באחת הסדרות הקומיות הטובות ביותר של האח האמריקאי הגדול, "המופע של לארי סנדרס" - ועל כך אין מה להתבייש.

אפשר להגיד שהבדיחות של "שוטטות" לוקות בחוסר מעוף, ושלפעמים רק כל בדיחה שלישית מצחיקה באמת (רובן של אורי גוטליב, המגלם את הצלם חובש הכיפה), אבל האווריריות של המוצר הזה - שכתב אסף הראל (שגם משחק את המגיש) וביים אוהב פלנץ - ואותה בדיחה שלישית, שכאמור תמיד תבוא ותצחיק, הופכים את "שוטטות" לפיסה נעימה של דשא לשים עליה את הראש ולצחוק ללא רגשות האשמה האיומים המלווים צפייה ב"פספוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully