וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים שישתתפו בפסטיבל IDFA

26.10.2005 / 15:49

נוכחות מרשימה לסרטי הקרן החדשה בשלל תחרויות, "המסע של ואן" יוצג במסגרת פנורמה בינלאומית של 70 סרטים

"המסע של ואן", סרטו התיעודי של דוקי דרור על פליטי הסירות הוייטנאמים, הוא בין הסרטים הישראלים שישתתפו בפסטיבל IDFA באמסטרדם, שנחשב לחשוב והגדול שבין הפסטיבלים לסרטים תיעודיים.

הסרט מגולל את סיפורה של ואן הצברית, שנוסעת עם אביה לבקר בכפר מולדתו שבוויטנאם, יוצג בפסטיבל במסגרת פנורמה שבה יוצגו כ-70 סרטים מכל העולם. "המסע של ואן" מוקרן כעת גם בקולנוע לב.

סרטי הקרן החדשה

הקרן החדשה מתגאה בתנובה גדולה במיוחד של סרטיה שישתתפו בפסטיבל ואף יתחרו בו. והסרטים הם: הם "הכובעים של ירושלים" בבימויו של נתי אדלר. הסרט עוסק בבמאי תיאטרון חילוני שנחשף לכובעים ושאר התלבושות של אנשי הדת בירושלים; "חמוצים" בבימויה של דלית קימור, שעוסק בסיפורן של שמונה נשים ערביות אלמנות, נטולות השכלה והכשרה , שמקימות ביחד מפעל לחמוצים; שני אלו יופיעו במסגרת תחרות הסילבר וולף.

במסגרת תחרות הפירסט אפירנס יוצג "שדיה", בבימויה של רועי ווסטלר. הסרט מגולל את סיפורה של שדיה, נערה ערביה שהיא גם אלופת קראטה ישראלית; במסגרת דוקס אנד קידס יוצג "נבדל" בבימוים של דניאל סיון ודורית תדיר, שעוסק במאבקו של ילד פלסטינאי להגיע בזמן למשחק הכדורגל למרות חומת ההפרדה שנבנתה סביב ביתו; ובמסגרת הרפלקטינג אימג'ס יוקרן "אודסה אודסה..." בבימויה של מיכל בוגנים - טרילוגיה שמגוללת את סיפור מסעה של קהילה נחרבת באוקראינה ברחבי העולם ועד לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully