וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס דופק סטריפטיז

27.10.2005 / 17:26

בקליפ חושפני במיוחד לרגל האלבום "אינטנסיב קייר" שיצא היום, נראה הזמר כשהוא מטלטל את איבר מינו. חבל ש(כמעט) לא רואים כלום

לא חשבו על זה קודם? רובי וויליאמס מפתה את הקהל לרכוש את אלבומו החדש שיצא היום בדרך מקורית למדי, שלא לאמר – בסיסית מאד: באתר הבית שלו הוא מציג קליפ חושפני במיוחד, עם קלוזאפים על על קעקועיו הרבים. ואז – בעוד המצלמה מתרחקת, חיוכו הופך לפתייני ומזמין ווויליאמס נראה כשהוא מטלטל את איבר מינו. לצערם הרב של הגולשים, כותרת אופיינית (לאתרים מסוג אחר) מכריזה במקביל "קבלו עוד רובי: עשו מנוי לאתר", ומסתירה את הענינים. אמנם כבר נחשפנו לסרטים יותר בוטים, אבל סחתיין על היוזמה.

האלבום, "אינטנסיב קייר" (ובעברית: טיפול נמרץ), מלנכולי למדי. אבל במסיבת עיתונאים שהתקיימה בגרמניה, הכחיש הזמר כל קשר למצב נפשי מדוכדך וטען שבסך הכל מדובר באלבום שעליו עמל באינטנסיביות במשך שנתיים.

בנוגע ל"טריפינג", הלהיט האופייני מתוך האלבום הוא הסביר: "תקופת בית הספר ושנות ה-80 עדיין שוברת את ליבי, ורציתי לכתוב שירים שיוכלו לשבור את הלב גם בעוד 15 או 20 שנה. חלק מהשירים באמת עוסקים באקסים שעדיין מתגעגעים זה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully