וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמלוט תל אביב בסכנת סגירה

31.10.2005 / 12:31

בלחץ השכנים, הוצא כנגד המקום צו של בית משפט שמחייב את סגירתו בסוף החודש. המועדון, אגב, מדומם מנועים בחצות

לא ברור לאיזה מדרון של דממה עיריית תל אביב מובילה את העיר הזאת. הפעם זהו מועדון הקמלוט בעיר שנמצא בסכנת סגירה מיידית. צו בית משפט שמורה על סגירת פעילותו של המקום עד סוף החודש הוצא נגדו, ככל הנראה בעקבות תלונותיהם של השכנים שגרים מעליו על הרעש שהוא יוצר. אלא שהמועדון הותיק בן ה-12 כבר סוגר את שעריו בחצות כבר שנה, בדיוק מסיבות אלו: כדי לשמור על השקט השכונתי.

הקמלוט הוא אחד מאותם המקומות שמאפשרים לאמנות צעירה לפרוח. בשעתו, הוקם כדי לספק את הבמה לכל מי שצריך אותה, כלומר לכל מי שרוצה לעלות ולהופיע עוד בשלב האנונימי של הקריירה. עם השנים הפך לאחת התחנות הבודדות שבהן יכולים אמנים להתחיל את דרכם בקרב הקהל.

מיקי מיראל, אחד מבעלי המקום בשנתיים האחרונות, אמר באתר מוזיקה 24: "אני סבור שהצעדים המופנים נגדנו אינם מוצדקים. מדובר באיזור בן-יהודה, איזור של בתי מלון הפועל עד השעות הקטנות של הלילה. מה גם שבעקבות התלונות עברנו לפעול עד חצות, מה שהוריד אותנו להופעה אחת בערב במקום שתיים ופגע בתפקוד המקום. אני חש כי מדובר בהיטפלות של העיריה בשל שכנים בעלי קשרים".

שכנים מקושרים שמצליחים לחסל מקומות בילוי באבחת תלונה הם עניין ידוע בתל אביב. אבל כשכל כך הרבה מועדונים ובארים נמצאים בסכנת סגירה או נאלצים לסגור בשעות הלילה המוקדמות, אי אפשר שלא לחשוד שיש תכנית מוצקה להכחדת חיי הלילה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully