וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד, תפציץ אותי

31.10.2005 / 13:00

נשיא איראן אולי נשמע מאיים, אבל לרינת ברקוביץ' הוא עושה את זה יותר משוחרי שלום שמתנהגים כמו כובשים במיטה

כמו גורמי הבטחון הבכירים בארץ, גם אני עוקבת בהקפדה יתרה אחר אמרות השפר שמפיק פיו הרושף של הנשיא האיראני הנבחר, אחמדינג'אד. לנשיא יש ארסנל פנינים משובבות נפש וערבות לאוזן רבות מאד. לעיתים הוא מאיים למחוק את ישראל מהמפה, לעיתים הוא מקדם את תכניות הנשק הגרעיני שלו, בהחלט תאווה לעיניים ולאוזן. בדיוק כמו בכירי הבטחון, כך גם אני קראתי בין השורות הקטנות שלאיראנים יש כמה עניינים יותר בוערים מהשמדת ישראל. פרסים, אתם יודעים. אבל בכל פעם שהוא מפריח עוד איום תוקפני בנוסח "אני אמחק את ישראל מהמפה", משהו בי נמס. ואתם יודעים מה קורה כשדברים נמסים. לא אכפת לי מה ילהם לתקשורת, העיקר שהעיתונים הגדולים ימשיכו להציב אותו, ובעיקר את פניו האציליות בשעריהם.

להגיד על תווי הפנים הענוגים הללו שהם נאים – יהיה אנדרסטייטמנט ביחס לאליל הבנות האיראניות בעל זיפי הזקן השחורים והמטופחים ועיני השקד האפלות. מה גם שהחוכמה שהוא מביע, בולטת אפילו בתמונות הסטילס הרבות שכבר שוכבות בארכיונים. לעזאזל, מעולם לא התרגשתי כל כך ממנהיג בינלאומי כלשהו (אם נתעלם לרגע מזוטות כמו עמרי שרון). אבל הי, מעולם לא עמד בראשה של מדינה כלשהי מנהיג חתיך כל כך, לא כל שכן בראש מעצמה אזורית עויינת. אין פלא שבפעם הראשונה שנשות איראן הכנועות קיבלו לידיהן את זכות ההצבעה, הן השתמשו בה והשפיעו על עלייתו של הנסיך הפרסי. הרבה טעם טוב הן גילו בבחירתן.

ולא רק בגלל שהנסיך הורס. דווקא בגלל השמרנות והקיצוניות האיסלאמית שחוברות אל הבלורית הכהה, ברי לי כי מדובר באיש שוחר שלום בינו לבין בני האדם, גם אם באופן פרטני מאד שאינו נאמר במילים. העניין ברור – הימנים הקיצוניים ביותר הם אנשי כבוד שאינם ממהרים להשחית ולהרס. בטח שלא כמו שמאלנים שוחרי שלום ציניים.

כמו כל ישראלית צעירה השוחרת שלום, חופש ופלסטינאים משוחררים באדמתם, כך גם אני נתקלת תדיר בבחורינו המצויינים מהצד השמאלני של המפה. והאמת? לא משהו, אם לנקוט לשון המעטה. אבל למה להמעיט? גם אתן בוודאי נתקלתן באותם גברברים מתלהבים בהירי פלומת חזה וחובבי פלסטינאים שאינם בוחלים לנקוט במזוויעות שבפעולות התקיפה כדי להשיג סטוץ חד פעמי. ועוד עם נערות יהודיות כשרות למהדרין, והכל. כל אותם מטרוסקסואלים מפונקים ומצליחים שיודעים להכניס אתכן בחינם למקומות הנכונים, ולחולל במיטתכן שמות שאחרון הימנים הקיצוניים לא היו מעיזים לעולל לאף ערבי פלסטינאי קשור וחסר ישע. שנאמר "שמאלני בראש הוא ימני במיטה". כיבושניק,שמותיר אתכן עם הלם קרב לכל החיים.

ברור שהרגע ביצעתי במו ידי הכללה גסה ומגעילה שאינה תואמת בכלל כמה מחיוורי הגבות השמאלנים. והאמת היא שחלקם כהי גבינים ואישונים לא פחות מהאיראני החתיך. אלא שהכללות הן הלחם והחמאה של כל תיזה עסיסית. בעיקר לאור העובדה שבראש רשימות הזוועה שאינני מאחלת לאחותם הקטנה עמדו השמאלנים ההומנים, בשעה שדווקא ימנים מסורתיים שוחרי כיבוש חבל קטיף התגלו – ושוב בהכללה גסה כמובן - כמעריצי הנשים הגדולים ביותר. נשים שמנות, רזות, בלונדיניות וברונטיות, מאופרות או חפות ממייק-אפ – עבורם כל אחת היא ליידי, והם לעולם לא יעזו לדחוף את ידיהם הימניות והקיצוניות, גם כשהגברת ממש נשפכת החוצה מתוך סטרפלס מוזהב. גם אם הם עברייני צעצוע מהירי שליפה. עניין של כבוד, משהו שנסיכים שמאלניים שיודעים לדקלם תיאוריות על שוויון לעולם לא יצליחו ליישם.

לכן, איומיו של האיראני הנשיאותי עדיפים בעיניי בהרבה על כל בוש ששש אלי קרב בכל פעם שמחירי הנפט עולים. מחק אותי מהמפה אחמדיג'אן, גנה אותי יחד עמך במועצת האו"ם, כוון עלי את טיליך הגרעיניים/ כימיים/ ביולוגים, שסה את צבאותיך הרעבים באויביי החיילים הציונים תאבי הכוח, עשה בי מעשים לא לגיטימיים במרתפי העינויים שבארמונך, שרוף אותי באש הקיצונית היוקדת שבך. העיקר שתתן לקולגות שלי סיבות מספיק טובות לקשט בך את שערי העיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully