וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוייקט פנאופטיקון לפסטיבל אובזרבטורי

1.11.2005 / 10:21

הפרוייקט האמנותי שהושק באתר האינטרנט no-org.net ושעוסק באמצעי הפיקוח ברשת, יוצג בפסטיבל ספרדי

הפרוייקט האינטרנטי "נטאופטיקון" הוזמן להשתתף בפסטיבל Observatori-6th International Festival of Artistic Investigation of Valencia, Spain (להלן אובזרבטורי), שיתקיים בתאריכים 4-6 בנובמבר בספרד.

כפי שמרמז שמו, "נטאופטיקון" הינו פרוייקט שבו מוצגות עבודות ופעילויות שחושפות את מערכות הבקרה והפיקוח ברשת האינטרנט ובמרחב האורבני. העבודות, שעוסקות בחלקן באינטימיות ונרטיבים אישיים, משתמשות במערכות הפיקוח כדי להפוך את אופן פעילותן על פיו. עבודות אחרות הן פוליטיות או כאלו שעוסקות בריגול תעשייתי ומעלות ביקורת על אמצעי המעקב. הפרוייקט הושק באתר no-org.net (אתר אינטרנט ישראלי שמוקדש לאמנות רשת) במאי 2005 ומשתתפים בו אמנים ישראלים ובינלאומיים.

בפסטיבל אובזרבטורי, הפרוייקט יוצג כמיצג בעל שני חלקים. בחלקו הראשון יוצגו עבודות וידיאו בעלות הקשר מקומי, ביניהן "Check it!" של אפי ואמיר, "Bagsearch & Bodycheck" של הגר גורן, "Chic Point" של שריף וואקד ו"ASBOS" של פיל וגליה קולקטיב. חלקו השני של המיצב יכלול עבודות רשת של אמנים מהארץ ומהעולם, ביניהם יאקה זלזניקאר, דוד ג'ונסון, אבי רוזן ואנדריו ונל.

ביום השני לפסטיבל, ישתתפו עורכי אתר אורג בפאנל בנושא "אמנות וידיאו ישראלית, אמנות רשת ויחסן למערכות בקרה ופיקוח במרחב האורבני ובאינטרנט"

פסטיבל אובזרבטורי, 4-6 בנובמבר, 2005, ולנסיה, ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully