וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים החדשות של ערוץ 24

וואלה! ברנז'ה

1.11.2005 / 17:24

אלון ליטבק, הילה קורח, לביא זיטנר ורוני הדר הצטרפו לצוות המנחים והחל מסוף החודש הם ינחו תכניות חדשות בערוץ

אלון ליטבק, הילה קורח, לביא זיטנר ורוני הדר הם המגישים החדשים שהצטרפו לערוץ מוזיקה 24.

ליטבק, בוגר "כוכב נולד 2", כבר הספיק לשחק ב"אהבה מעבר לפינה" ולהגיש את "מסטיק" בניקולודיאון והוא גם יגיש את העונה החדשה של "אחי, אחותי" באותו ערוץ; קורח, בוגרת גלי צה"ל, מגישה כיום פינה בתכנית הבוקר של ערוץ 10, אבל מה שחשוב יותר הוא שאמש היא זכתה ב-350 אלף ש' ב"המוח" של ארז טל. הדר מגלמת כרגע תפקיד ראשי בסרט "תחיה ותהיה" ומשתתפת בדרמה היומית "אהבה מעבר לפינה"; זיטנר הצעיר צבר כבר ניסיון רב במשחק, בטלוויזיה ב"טיפול נמרץ", "החברה הטובים" ועוד, וכן בתיאטרון ("ריצ'ארד השלישי", "מקבת" ועוד). החל מה-20 לחודש יעלו הארבעה עם הלוח החדש של הערוץ.

ישן וגם חדש

קורח וזיטנר ינחו בשידור חי תכנית אינטראקטיבית חדשה – "הארכיון", שבה נדרשים הצופים להתקשר ולבקש לצפות בקליפים האהובים עליהם מתוך ארכיון הערוץ. התכנית תכלול חידונים ופרסים והיא תשודר מדי יום בשעה 18:00 וביום חמישי ב-22:00.

ליטבק והדר ינחו את "מכונת הלהיטים" – רצועת הקליפים של הערוץ, שתעבור שדרוג לתכנית יומית בהגשה אישית, במקום רצף הקליפים המנוכר. התכנית תשודר מדי יום בשעות 14:00-15:00, ובשידור חוזר בשעה 19:00.

יובל שרף, ענת אייזיק, רן לוי וציקי לאבין ימשיכו להגיש את "מיי מיוזיק מגזין", ובקי גריפין תמשיך להגיש את "המצעד". גם "מזרח תיכון חדש" הפופולארית תשאר, אולם במקום תכנית של שעה היא הורחבה תכנית יומית של שעתיים, שתשודר בכל יום החל מ-11:00, ובשידור חוזר יומי ב-20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully