וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי וגה חוזר לישראל

3.11.2005 / 17:12

יוצא צמד המפיקים מאסטרס אט וורק יבקר בארץ בפעם הרביעית לסט באומן 17

לי'ל לואי וגה, חצי מצמד המפיקים מאסטרס אט וורק, תקליטן על ואושייה מוזיקלית מכובדת, חוזר לאומן 17 לסט שמתוכנן ליום חמישי הבא, 10 בנובמבר. זהו ביקורו הרביעי בישראל, והשני בחצי השנה האחרונה.

וגה, בן 45 ועדיין מזיז את האגן, נולד בברונקס וגדל בסביבה לטינית מעורבת. מלבד החינוך המוזיקלי-לטיני המסורתי שקיבל מאביו הסקספוניסט (לואי וגה סיניור), היה גם מתרוצץ על בסיס קבוע במועדון הפרדייז גאראג' המיתולוגי, ובמסיבות הרחוב המפורסמות של אפריקה באמבטה והזולו ניישן שלו.

בשנות השמונים ביסס עצמו כתקליטן עולה, חדשני ומבטיח בין מועדוני האנדרגראונד הניו יורקים, ולאחר שסנדק ההאוס, טוד טרי, הכיר לו תקליטן מפיק אחר, קני 'דופ' גונזלס, החלו לעבוד תחת השם מאסטרס את וורק.

וגה וגונזלס, ביחד ולחוד, היו אחראים לכמות לא הגיונית של קטעי דאנס קלאסיים, ולכמה מהרמיקסים הבלתי נשכחים לאמנים כגון ברברה טאקר, ג'ורג' בנסון, רוי איירס, אורסולה רוקר ועוד ועוד.

האלבום החשוב ביותר שהוציאו תחת מטריית ההפקות של MAW, הוא "Nuyorican Soul" מ-97. אלבום מחווה ואהבה למוזיקה ולמוזיקאים של הסול הלטיני והסול בכלל שעל ברכיו התחנכו. ממנו, "The Nervous Track", “You Can Do It (Baby)!” ו- “It's Alright, I Feel It” שרפו רחבות בעוד הביצוע ל-"I Am The Black Hole Of The Sun” הפך משיר נשכח להמנון דורי.

וגה מנגן האוס ניו יורקי עם המון נשמה, ג'אז וגרוב לטיני. גם אפשר לסמוך עליו לדעת איך מזיזים קהל ומחזיקים ערב מהודק, מפמפם ועדין מרגש. הוא טופ קלאס דיג'י אחרי הכל, ואם מגמת החזרה שלו לרחבות המקומיות תתייצב על אחת לחודשיים, יסתובבו כאן כמה אנשים מבסוטים ממש.

לואי וגה, 10 בנובמבר, האומן 17 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully