וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקת שבורה

יואב הר עוז

6.11.2005 / 11:30

יואב הר עוז חושב שעדיף היה ליהורם גאון להישאר המלך של ערוץ 1, במקום להפוך לשכיר במחלקת הפרומו של קשת

לא יאמן, אבל מסתבר שיש תוכנית אירוח משעממת וחסרת טעם יותר מזו של מיכל זוארץ. הכוונה של קשת הייתה לגייס את אייל הרייטינג יורם גאון כדי להשיב מלחמה במשבצת המתה של ערב המוקדם (18:30) של יום שישי, עובדה שיש בה כדי להחמיא לזוארץ, שעד כה שלטה בה באופן בלעדי. לאחר צפייה בגאון, התברר שמיכל זוארץ וההפקה שלה בערוץ 1 עושים עבודה מצוינת, כמובן יחסית ל"ערב טוב ישראל" של קשת. מכשירי הפיפלמיטר המשיכו לעבוד, אבל את הנחירות של מסעודה משדרות אפשר היה לשמוע עד רמת החייל. כל התוכנית, כמיטב המסורת הנואלת של קשת, היתה כולה פרומו אחד גדול לכל התוכניות החדשות של הזכיינית הזחוחה. אפילו באמצע שיר הרעות לזכרו של רבין, בביצוע לירז צ'רכי היפהפייה וגאון עצמו, לא יכלו להחזיק את עצמם בהפקה והבזיקו "באנר" תזכורת, אם לא שמנו לב עד עכשיו, לתוכנית הדגל החדשה "נולד לרקוד". עכשיו אתה זוכר מה נשדר, חבר?

אף אחד מעניין לא היה שם. הגיעו כמה סלבס בנפתלין כמו ספי ריבלין ופולי, גלית גיאת וצביקה הדר, שמזמן לא שמענו מהם, והם הלכו כלעומת שבאו. תוכנית שלמה שהיא עלי חסה עייפים של סלט תוכניות אירוח מהעבר. חלק מהאורחים נשארו לאורך התוכנית, וחלקם הבזיקו לרגע. כמה שאריות מ"שישי בגאון", שוס הרייטינג בדימוס של ערוץ 1, נשארו גם כאן - התרומה למיעוטי יכולת, הרבה נוסטלגיה ושיר עם יהורם. צרפו לזה את המעגל של דן שילון, פינות על מזון וחתונות מ"אודטה" ותקבלו קומפוט חסר טקסטורה. הנסיון לצוות ליהורם גאון, "הירושלמי", סוללת מנחי עזר תל אביבית ומודעת לעצמה לכאורה, לא עזר. אילנה ברקוביץ' סיקרה חתונה של זוג אלמוני והציעה לחתן ולכלה בשידור לרוץ לעשות סקס, אהרוני דיווח על אפייה של בורקס טורקי ומיכל אמדורסקי נתנה ציונים לזוגות מתחתנים על הריקוד הסלוני, שלמדו לקראת החתונה. לרגע תהיתי אם זו תוכנית של המגזין "חתן כלה". הדבר המעניין היחידי שקרה שם זו עדי אשכנזי, שסיפרה כיצד צרעה נכנסה לה לתחתונים, אבל אותה אפשר היה לקבל סולו, מאוחר יותר בלוח השידורים, בלי כל ריח הגפילטע מסביב.

הקהל הישראלי אומנם אינו מורגל בטלוויזיה לאניני טעם, אבל גם ליכולת הספיגה שלו יש גבול. מי שלא נרדם או זיפזפ הלאה, במקום אפרטיף פותח תיאבון להמשך שידורי הפריים טיים של יום שישי, קיבל מוקש בטן. מזל שארץ נהדרת העבירה לי הטעם המר וסייעה בעיכול עם פרק, שגרם לי לצחוקים בריאים. אחרת נראה לי שאת ליל שישי הייתי מבלה במיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully