וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "החג של החגים" יוצא לדרך

7.11.2005 / 12:51

במשך שש שבתות ייהנו אלפי מבקרים מדו קיום אמנותי כולל ומגוון בסמטאות ואדי ניסנאס בחיפה

עשרות אלפי מבקרים יגיעו בוודאי גם השנה לפסטיבל "החג של החגים" בואדי ניסנאס בחיפה זו הפעם ה-12. הפסטיבל יימשך לאורך 6 שבתות, אולם רוב האירוכים יתקיימו במהלך חודש דצמבר.

מארגני הפסטיבל: "האירוע מבטא את הפסיפס האנושי של תושבי חיפה והשכנות הטובה בין בני כל הדתות בחיפה, ושם לעצמו למטרה את קידום וטיפוח הסובלנות באמצעות תרבות ואמנות".

בהתאם לכך, שלל אטרקציות דו לאומיות יקדמו את פני הבאים לפסטיבל. בין היתר: מסלול יצירות אמנות מעורב לאום של פיסול, ציור, צילום, תמונות קיר ענקיות, ומיצבים בנושא "קפה שחור"; מסלול "דרך השיר" על שם אהוד מנור ז"ל, מסלול "האדם הוא הנזר" שבו קטעים בעברית וערבית שנכתבו על ידי סמי מיכאל, מסלול 'אמיל חביבי" במקומות שבהם חי, יריד עתיקות של גלריות ואספנים מכל רחבי הארץ (שייפתח ב-26 בנובמבר), קונצרטים של מוסיקה ליטורגית בכנסיות חיפה, כנסים ועוד, כשברקע שוק הוואדי ומאכלי השכונה המארחת.

בין האמנים שמשתתפים נמצאים משה גרשוני ,שריף ואכד, אניסה אשקר, אירית סגל-ישראלי , ופאא' יאסין, כילי קורן, אחלאם שיבלי, אברהם אילת, לינדה טאהא, דוד טרטקובר, מיכל נאמן, מנאר זועבי , עמיקם תורן ועוד רבים אחרים.

פסטיבל "החג של החגים" ה-12,ימי שבת, 3-31 בדצמבר, ואדי נסנאס, חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully