וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה תופיע במועדון קטן בלונדון

9.11.2005 / 10:32

הקוקו היה המקום שבו הופיעה לראשונה בבריטניה ב-1983. שמועות רוחשות גם בנוגע לסיבוב הופעות חדש בקיץ. והאלבום החדש בחינם ברשת

מדונה יורדת אל העם. באחד הימים הקורבים, ב-15 בנובמבר, במועדון קטן (הכל יחסי) בלונדון, מול קהל שיזכה בכרטיסי כניסה. שם היא צקיים את הופעת הבכורה של אלבומה החדש שייצא באופן רשמי ב-14 בנובמבר. מועדון קוקו כנראה קרוב מאד ללבה של המדונה, שכן זה היה המקום שבו הופיעה לראשונה בבריטניה, ביוני 1983. רק שאז קראו לו קמדן פאלאס.

שמועות כבר רוחשות גם על סיבוב הופעות בשנה הבאה, למרות ששום דבר עוד לא סגור. בריאיון לאחד מגזיני ארה"ב אמרה: "אני בודקת כרגע את האפשרות. אם אצא לסיבוב ההופעות - זה יהיה בקיץ הבא. זה יהיה לגמרי דיסקו, עם הרבה כדורי דיסקו. בסיבוב ההופעות אני מתכוונת להתמקד בעיקר במוזיקה לריקודים ושירים מהאלבום החדש. את החומרים הקודמים שלי כבר ביצעתי בסיבוב ההופעות של רה-אינוונשן".

לפני מפר ימים, ב-7 לחודש, שיחררה הנערה את הסינגל "האנג אפ", כפרומו לאלבום החדש "קונפשונז און אה דנספלור". אגב, לאחרונה הצטרפה גם למייספייס, אתר החבר'ה מהדור השלישי. ואת האלבום, כאמור, אפשר להוריד בחינם באתר של VH-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully