וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' נגד ברקוביץ'

רינת ברקוביץ'

9.11.2005 / 14:30

אלוהים, כמה שאילנה מעצבנת את רינת. ומה היא כבר עשתה הברקוביצ'ית הזאת בחיים שלה, שהיא קיבלה עוד שער?

אפילו מדריך האונס המושלם של "בלייזר" לא הצליח להעלות לי את הסעיף כמו פרצוף העגל הדשן מאושר של אילנה ברקוביץ', שלא יורד משערי העיתונים (היום ב"רייטינג", למשל). זעקות הבעתה שלי חזרו על עצמן כמו סינגל מהפלייליסט של גלגלצ גם הבוקר: "מה, מה, מה היא כבר עשתה בחיים שלה הברקוביצ'ית הזאת? למה זה מגיע לה?! למה היא ולא אני??!!!" כבר הייתי צריכה להיות מחוסנת מפני התופעה, אחרי הכל היא מככבת על שערי עיתונים בתדירות ממוצעת של אחת לחודש כבר יותר מעשור, לפחות מאז שהתחתנה עם אביב גפן ואף אחד לא שכח לה את זה, וגם היא מצדה לא ממש ניסתה להשכיח. ובכל זאת, הכאב הולך ומתגבר.

יותר מדי משמעות אני מייחסת לברקוביצ'ית הזאת. אבל עוד על מורדות הכרמל המוריקים למדתי מהניסיון שלה שהדרך היחידה להתפרסם (ובחיפה, פרסום זה בערך כל מה שאתה יכול לצפות לו), הוא להיות הגרופית הכי בולטת בשטח. מניסיונה, ידעתי שיום אחד גם אני אגיע לעיר הגדולה, ואצא עם מיטב הרוקרים הישראלים עד שאגיע אל המנוחה והנחלה הסלבית. עולמי נחרב והתהפך בין לילה מרגע שהפציעה "כוכב נולד". באימת פלצות עקבתי אחר נינט טייב, שירי מימון ויודה סעדו, וחלומותיי התנפצו לרסיסים. המציאות השתנתה, העולם הפך לג'ונגל אכזרי שבו אתה צריך להתאמץ. נטשתי את התקווה שעוד ייצא ממני משהו - להזיע זה לא משהו שבניתי עליו בחיפה.

בה, לעומת זאת, לא נגעו רעידות האדמה התרבותיות האלו. כמה שלא עשתה כלום – נותרה רלוונטית – תמיד מארחת, מתארחת, מתקמבקת מחופשה באתר תיירות שאף אחד לא שמע עליו עד שדרכה בו, ותמיד עם השער המפרגן הזה. אלוהים, כמה שהכוניפה מעצבנת אותי.

"היא כוסית", מנסים להרגיע אותי, "היא יפה, וגם אינטליגנטית". סליחה, אבל כוסיות כמוה ויפות ואינטליגנטיות ממנה אפשר למצוא בשקל מתחת לבית וואלה!. ומה, אני לא יפה ואינטליגנטית וכוסית בו זמנית? לא יודעת מה עם האינטליגנציה, אבל לפחות ברור מדי שהבחורה מחליפה אישיות בקצב שבו הישראלי מזדיין (100 פעמים בשנה, תודה ששאלתם). פעם היתה נערתו של, היום היא נערתו של אחד אחר מאיזו להקת רגאיי, שבמקרה לגמרי זאת גם המוזיקה שכרגע היא הכי אוהבת, ובזה גם פחות או יותר מסתכם הרזומה המקצועי שלה, שמפומפם במדורי הרכילות כמו הוראות למפעילי התנורים. ובכל זאת – היא, ולא אני, הפכה למנחה סוג ד' בתכניות נישה סוג ז'. באחת היא מלהגת על עושרו של עולם הבלונד, ובשניה היא "תחקירנית שטח" מהסוג ששואל זוגות מאושרים ביום חתונתם איך המרגש. ותמיד עם השער הזה בעיתון. מה היא כבר עשתה בחיים שלה הברקוביצ'ית הזאת? למה זה מגיע לה?! למה היא ולא אני??!!!

הכל היה נסלח ונשכח אלמלא היתה מנצלת חצי מהריאיון בידיעות בשבוע שעבר כדי להתלכלך בכיף על מפורסמים אחרים, שזיעתם עדיין מנצנצת על פרצופם. "אני בחיים לא ארד על מישהו שעבד נורא קשה", ליהגה זיקית האישיות, והוסיפה ש"זה חוסר צדק שחברים שלי קורעים את התחת ואין להם חצי ממה שיש לשירי מימון". כן, קראתם נכון- אילנה ברקוביץ', שלא עשתה שום דבר אמיתי שיצדיק את הפרסום של עצמה חוץ מלהיות חברה-של, מוצאת פגם בפרסומם של אנשים אחרים. בחלוקה של אילנה ברקוביץ' לתרבות גבוהה ותרבות נמוכה אתם יכולים לנחש איפה היא ממקמת את עצמה ואיזה מקום היא מייעדת לשירי מימון. אז תרגיעי, אויש, אילנה. את רוצה להיות כוסית מטופשת ומפורסמת, עם טוויסט של גרופית משוגעת? בכיף שיהיה, אולי אפילו תוסיפי עוד איזה טאטו גדול גם על היד השניה (למקרה שהפפראצי בא מהצד השני). רק אל תטרחי להציק לנו כל יומיים בתובנות המעפנות שלך. תני לנו, "המדיה" כמו שאת קוראת לזה, לעשות את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully