וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר אחד משחקני "עקרות בית נואשות"

9.11.2005 / 14:54

פייג' קנדי שגילם טיפוס פלילי ומסתורי והצטרף רק לאחרונה לסדרה, פוטר לאחר תקרית מנהלית שעליה אף אחד לא מוכן לדבר. זהירות - ספוילר!

פייג' קנדי, שמגלם אדם שנרדף על ידי החוק ב"עקרות בית נואשות", פוטר מהדרמה עתירת הרייטינג לאחר מה שמכונה "תקרית מנהלתית". אשת יחסי הציבור של החברה אמרה ביום שלישי שקנדי פוטר "בעקבות חקירה שהתנהלה נגדו בסטודיו לאחר טענות שעלו כנגדו", אלא שפרטי אותה חקירה נותרו חסויים וגם פניה לסוכנות השחקנים של קנדי נותרה ללא מענה. בנוסף, אף אחד מהקאסט לא היה מעורב בתקרית, כפי שסיפר מקור בהפקה שבחר להשאר באלמוניותו.

קנדי בן ה-28, הצטרף לסדרה בעונה הנוכחית וגילם את קאלב, דמות מסתורית שנראתה בחטף במרתף במרתף של בטי אפלוויט, עקרת הבית החדשה בשכונה (בגילומה של אלפרה וודרד). בפרק ששודר ב-23 באוקטובר גם נחשף שהוא אחראי לרצח של נער משיקגו. "תפקידו של קאלב מלוהק מחדש בימים אלו", הוסיפה דיילי. ביום שבת הקרוב הוא ייראה בפעם האחרונה על המסכים באמריקה.

הסיפור תמוה במיוחד, לאור הריאיון שהתנהל עם קנדי באוקטובר האחרון בנוגע לסדרה. בין היתר הוא אמר אז: "הסדרה היא ההזדמנות שלי, כי בדרך כלל לוקחים מישהו מפורסם כדי לגלם סוג כזה של דמות. זאת הזדמנות להוכיח את הכישורים שלי". בנוסף סיפר על קבלת הפנים הנחמדה והמתוקה לה זכה מכל אנשי הצוות, ושיתף את הקוראים בויתורים שעשה על עבודות אחרות שהוצעו לו בסדרות אחרות ובסרטים עתידיים.

עוד הוסיף השחקן שעד היום זכור בעיקר מ"עמוק באדמה", שבה קיבל תפקידון של כדורגלן שמת לאחר התקף לב: "לסדרה הזאת יש 25 מליון צופים בשבוע, זאת החשיפה הגדולה ביותר שקיבלתי אי פעם". נראה שהוא פספס את ההזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully