וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע אופניים נגד תקיפות מין

9.11.2005 / 16:23

כמו המחאה נגד הביוב שזורם לים או נגד העוני, גם ארגוני הסיוע הכריזו על מסע אופניים במטרה לשבור את השתיקה

הטרנד החינני לצאת למסע מחאה ארצי כשהביוב העירוני דולף לים או כשהעוני מגיע למימדים לא סבירים מדי, הגיע גם לתחום עבירות המין, שכבר תופש את מקומו הראוי בסדר היום.

ביום שבת, ה-19 בנובמבר, יתקיים לראשונה בישראל מסע אופניים במטרה לשבור את השתיקה שאופפת לרוב את הנושא. עליזה עמר, נפגעת תקיפה מינית, ויוזמת הרעיון: "החלטתי לצאת למסע אופניים לכל אורכה של ישראל – המדינה בה ההתעללות בי התרחשה - במטרה לשבור את השתיקה לגבי אונס ותקיפה מינית... כי השתיקה היא שמחלישה אותנו, והאמירה והדיבור הם שמחזקים אותנו".

המסע, לו שותפים גם ארגוני הייעוץ והסיוע לנשים ולנפגעים, יימשך שבוע ימים, החל מראש הנקרה ועד לפינאלה ב-25 בנובמבר באילת, שהוא גם יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים.

מי שתומך במאבק הצודק, כולל אלו שזה לא קרה ולא יקרה להם, מוזמן להצטרף ולהשתלב בדיווש באזור הקרוב לתחום מגוריו. או מגוריה. או כמו שהמארגנים מנסחים זאת: "כל קילומטר של השתתפות יתרום לשבירת השתיקה ולחיזוק המאבק באלימות המינית בישראל".

לתיאום החלק של המסע אליו אתם מעוניינים להצטרף, פנו להילה רונן-דבי: tomerhll@bezeqint.net. לתרומות של כסף או ציוד פנו לטניה: tanya@igud1202.org.il

מסע אופניים "שוברות שתיקה", 19-25 בנובמבר, יציאה מראש הנקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully