וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד ברוזה בדואט עם מרסדס סוסה

9.11.2005 / 17:15

השניים מוקירים ומכירים זה את זו מאז 1997, אבל רק לאחרונה שיתפו פעולה מקצועית באלבום דואטים לזכרו של משורר מקסיקני

דויד ברוזה ומרסדס סוסה הקליטו ביחד דואט שייצא השבוע לתחנות הרדיו. השיר "אני מת" (ובספרדית "Me Muero"), ייצא באלבום דואטים מיוחד לזכרו של המשורר המקסיקני חיימה סבינס. ברוזה זכה בדואט עם זמרת המחאה הודות להזמנתו ב-2002 על ידי מפיק ספרדי, אלחו סטיבל, להשתתף באלבום הדואטים. אז "ניצל" את ההזדמנות, והזמין את סוסה לשיר עמו.

זאת הפעם הראשונה שהשניים עובדים ביחד, אולם מסתבר שההיכרות ביניהם ארוכת שנים, ומבוססת על הרבה הערכה הדדית, כפי שמתאר ברוזה: "כשהופעתי בארגנטינה ב-1997, סוסה הגיעה כדי להתרשם ונשארה עד הסוף. כשירדתי מהבמה אנשי ההפקה העבירו לי ממנה מסר אישי שהיא היתה 'מהופנטת'. אחר כך, כשביקרתי במדריד ב-2002, הלכתי להופעה שלה. כשביררתי אם נוכל להפגש מאחורי הקלעים, היא הזמינה אותי לשיחה אישית. באותה הופעה היא הקדישה לי שיר ואמרה לקהל 'אני רוצה להקדיש את השיר הבא לאומן היחיד בקהל, דיוייד ברוזה, האמן שהכי ריגש אותי". לדבריו, חבריו האיצו בו לעלות וכך מצא עצמו עומד בעודה שרה מול 3,000 איש את שירה המפורסם "גרציאס א לווידה" ("תודה לחיים").

על השותפות המקצועית הוא אומר: "היא יוצרת דגולה בעלת קול מדהים. זה כבוד גדול עבורי שהיא משתתפת באלבום ובימים אלו אני עובד על כתיבת שיר חדש עבורה".

הסינגל הזה הוא גם השיר השני באלבום החדש והספרדי של ברוזה שיצא בספרד לפני מספר חודשים, "פארקינג קומפלטו", ויצא בישראל במהדורה ישראלית בדצמבר. את הדואט, בכל אופן כבר אפשר להוריד באתר סונגס. המהדורה הישראלית של האלבום הספרדי תכלול גם גרסאות בעברית לשני שירים - שיר הנושא "פארקינג קומפלטו" (חניון מלא) ו-"Me Voy" ("אני הולך"), שנכתבו על ידי רפי קינן.

היום יופיע ברוזה יחד עם מיה דוניץ עם שירי האלבום החדש במסגרת "פסטיבל הפסנתר" בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully