וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין דיי באופרת רוק

9.11.2005 / 17:46

הלהקה שרכבה באלבומה האחרון על האג'נדה האנטי בושית תשתתף בהפקת וכתיבת אופרת רוק שמבוססת על האלבום הזה "אמריקן אידיוט"

גרין דיי עומדים להוציא סרט מז'אנר אופרות הרוק שיתבסס על אלבומם השביעי והלהיטי "אמריקן אידיוט". הלהקה כבר נפגשה עם מפיקים ובימאים והתכנון הוא להתחיל לצלם כבר בשנה הבאה. בריאיון בלעדי למגזין ביזאר, סיפר הזמר והגיטריסט בילי ג'ו שהוא יהיה מעורב בכתיבה והפקת הסרט, שיזכיר את "טומי" ו"קוודרופניה" מדה הו. חברי הלהקה לא יופיעו בעצמם בסרט, כפי שאמרו: "לא נככב משום שאנחנו לא שחקנים, נשאיר את המשחק למקצוענים".

"אמריקן אידיוט", מגולל את סיפורו של ישו מסברביה, צעיר מפוכח שמחפש מוצא למהפכניות שלו ומנסה להבין במה הוא באמת מאמין באמריקה הבעייתית מדי. מה שדי עזר לקדם את האלבום על רקע אירועי התקופה. להלן ציטוט: "כשהוא פועל, הוא מתמודד בין הבחירה להלחם על זה, לבין הרס עצמי". כמו באלבום, שעל עטיפתו אגרוף שאוחז רימון-יד בצורת של לב, כך גם הסרט יכלול די הרבה התייחסויות לאג'נדה האנטי בושית. ג'ו: "ארה"ב נמצאת כרגע תחת ההנהגה הגרועה ביותר בהסטוריה שלה. אסונות כמו הוריקן קתרינה והמלחמה בעיראק נוהלו בצורה כל כך חובבנית, וזה משקף את המסר של האלבום. מה שהופך את הסרט לרלוונטי מתמיד".

גרין דיי זכתה השבוע בשני פרסים בטקס האם-טי-וי: פרס האלבום הטוב ופרס להקת הרוק הטובה. האלבום הנוכחי והמדובר היה אלבום הרוק הנמכר ביותר ב-2004 (11 מליון עותקים ברחבי העולם), והוא כיכב בצמרת הרשימות בארה"ב ובריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully