וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי מבלאק אייד פיז תשתתף בסופרנוס

10.11.2005 / 13:42

הסולנית הלוהטת קיבלה הצעה מפתה לגלם סטרפטיזאית במועדון החשפנות של הבוס טוני סופרנו. זהירות - ספוילר!

פרגי, סולנית בלאק אייד פיז, קיבלה הצעה שלא תוכל לסרב לה - לככב באחד מפרקי הסופרנוס. פרגי, ששמה האמיתי הוא סטייסי פרגוסון, אמורה לגלם שוטרת סמויה שמתחפשת לסטרפטיזאית במועדון החשפנות הלוהט של הבוס טוני - בדאבינג. צילומי הפרק יחלו בתחילת 2006, אבל ככל הנראה פרגי המרוגשת כבר שכרה מאמן פרטי בחדר כושר כדי "להיות הסטרפטיזאית הכי חמה שאי פעם הופיעה בבדאבינג".

גורם אלמוני מההפקה סיפר לדיילי מירור ש"פרגי פשוט לא מאמינה שזה קורה לה, היא אובססיבית לגבי הסדרה הזאת. המפיקים חושבים שהיא מושלמת לתפקיד משום שיש לה גוף מדהים והיא לא מתביישת בו".

פרגי עושה בזמן האחרון יותר מצעד אחד לכיוון המשחק. הבוסים של הסופרנוס בטח כבר ראו והתרשמו ממנה לאחר ששיחקה לצדו של ג'ון טרבולטה בקומדית הפשע "בי קול". כמו כן היא אמורה להופיע בסרט המחודש משנות ה-70, "פוסידן אדוונצ'ר" לצדו של קורט ראסל.

התפקיד בסופרנוס הוצע לה בדיוק בתקופה שבה סיבוב ההופעות של הלהקה בארה"ב, "וור איז דה לאב" מצליח למשוך הרבה מעריצים שבאים לשמוע את האלבום האחרון, "מונקי ביזנס". סינגל נוסף ממנו, "מיי האמפס", ייצא בבריטניה בשבוע הבא. ויש גם שמועות על כך שבשבה הבאה פרגי תפרוש לטובת אלבום סולו משל עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully