וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולמאסטר ניצח בתחרות הפריסטייל

13.11.2005 / 18:42

עופר טל הראה שגם סט בחירות מרעננות יכול לעשות את העבודה. התפוחים הגיעו למקום השני ודי-ג'יי אלארם ירד למקום השלישי

עופר טל, הידוע גם כסקולמאסטר, מהצמד רדיוטריפ ולהקת התפוחים, זכה אמש (שבת) בתחרות הפריסטייל לדי-ג'יים שנערכה זו הפעם השלישית. טל הוכיח שהתחרות אינה בנויה רק על מיומנות וזריזות ידיים, כשנתן את הסט עם הבחירות המוזיקליות הכי מרעננות, כולל שימוש בעותקים כפולים של תקליט של האשם תמיד (האחד והיחיד) וסיום מרהיב שכלל את "שיר קדמשנתי (סקס אחר)" בביצוע המקורי של הצמד בציר טוב, מעל מקצב דראם-אנ'-בייס.

זה היה ערב מוצלח במיוחד גם ללהקת התפוחים, שכבשה את המקום השני עם די-ג'יי טודרס החיפאי, שאמנם עלה מהמוקדמות רק אחרי שאמיר אגוזי נאלץ לבטל את השתתפותו בגמר, אך הפתיע עם סט תיאטרלי ומלא חוש הומור.

הזוכה של התחרות הקודמת, די-ג'יי אלארם, הגיע רק למקום השלישי, ממש כמו בשיר שסיים את הסט שלו "נד-נד, נד-נד, רד, עלה, עלה ורד".

בתחרות, שהתקיימה במועדון ג'ה פן, השתתפו 10 מועמדים שעלו מתוך שלושה מיקצים של מוקדמות שנערכו בחודש שעבר. לכל מתמודד ניתנו 15 דקות להרשים את צוות השופטים, שהתייחסו לפרמטרים כמו מיומנות טכנית, בחירות מוזיקליות, עריכה וקשר עם הקהל. בין הסטים של המתמודדים הופיעו הראפרים קאשי, ש"ס, סגול 59 והאורחת המיוחדת שלו מברוקלין, אייזיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully