וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופרודוקציה תקדימית לאבי נשר

14.11.2005 / 16:29

נשר, משה אדרי ודודי זילבר חתמו סוף סוף על הסכם הקופרודוקציה עם מפיקי "שמש נצחית בראש צלול" ו"21 גרם". בעוד שנה יחלו צילומי "סיפור ההיעלמות שלי"

ההסכם הגלובלי והתקדימי בין הישראלים משה אדרי ("יונייטד קינג"), דודי זילבר ("מטרו תקשורת") והבמאי אבי נשר לבין מפיקי הסרטים "שמש נצחית בראש צלול" ו"21 גרם" אנתוני ברגמן וטד הופ נחתם סוף סוף, ממש "בימים אלו".

במסגרת ההסכם נקבע שאבי נשר יעבד לתסריט וגם יביים את ספרו של פול ווטקינס "סיפור ההיעלמות שלי", ההפקה תהיה משותפת לכל הגורמים שהוזכרו. החתימה על ההסכם התעכבה שנה בערך, ככל הנראה בשל התעקשותו של נשר על שילוב רב ככל האפשר של "אלמנטים ישראלים". כך שלבסוף הוחלט שלפחות מחצית מצילומי הסרט יתבצעו בישראל, העריכה – גם היא תתבצע בארץ, ושחקנים ואנשי קולנוע ישראלים יעבדו לצידם של עמיתיהם האמריקאים.

אנתוני ברגמן וטד הופ, שרק לאחרונה סיימו להפיק את “Thumb Sucker” (עם קיאנו ריבס ובנג'מין ברט), "Friends with Money" (עם ג'ניפר אניסטון) "Fay Grim" (בבימויו של האל הרטלי) ו"Brokeback Mountain" (בבימויו של אנג לי) נחשבים למפיקים חשובים למדי בתחום סרטי האיכות האמריקאים.

"סיפור ההיעלמות שלי" מגולל את סיפורו של חייל מזרח גרמני שנלחם באפגניסטן ומוכרז כמת בשל טעות מנהלית. ללא ארץ לשוב אליה, הביון הסובייטי שולח אותו לרגל באמריקה. עם נפילת חומת ברלין מחליט הלוחם בדימוס להישאר בארה"ב, אלא שאז מישהו מהעבר מוצא אותו וחייו שוב משתנים כליל.

צילומי הסרט יחלו לאחר שנשר יסיים את צילומי "על אמת", ו"הר אדוני" (על פי ספרו של ארי דה-לוקה) שבהם הוא טרוד כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully