וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי ויליאמס הבריז לחברים מטייק דאת

15.11.2005 / 13:39

חברי הלהקה המיתולוגית צפו ביחד בסרט התיעודי עליהם, וגם השיקו את אלבום האוסף, אבל ויליאמס שלח את הדובר שלו לתרץ את היעדרו

רובי ויליאמס הבריז מהפגישה המיני-הסטורית עם חבריו ללהקת טייק דאת. החמישה היו אמורים לצפות ב"דה פיינל רפורט", הסרט שמתעד את מאחורי הקלעים של הלהקה, ושישודר מחר (יום רביעי) באיי-טי-וי-1. הסרט יוצא במקביל ליציאת הדי-וי-די ואלבום אוסף הלהיטים של הלהקה שהתפרקה לפני כמעט עשור, "נוור פורגט – דה אולטימייט קולקשן".

ויליאמס, בכל אופן, העדיף להשאר בביתו שבלוס אנג'לס, וגם לצילומי השקת האלבום שבהם השתתפו כל ארבעת הבנים האחרים – ג'ייסון אורנג', גארי בארלואו, מארק אוון והווארד דונלד - לא טרח להגיע.

מה שהוא כן טרח לעשות זה לשלוח את הדובר שלו לתרץ את ההיעדרות: "רובי עובד קשה לקידום אלבומו החדש וצריך היה לנוח היטב בביתו לפני שהוא משחרר את הסינגל השני מהאלבום". אכן, התירוץ המושלם. מארק אוון בעצמו וללא דובר (טוב, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו) נשמע פשרני: "זה יכול היה להיות נפלא אם גם ויליאמס היה פה הלילה, אבל שמחנו שהוא לפחות היה מעורב בתיעוד. רובי אמנם עזב, אבל אנחנו עדיין נחשבים לחמישיה. לא הייתי רוצה שניזכר בתור ארבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully