וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי "לאהוב אותך" בעיצומם. מי מוכן לספנסר?

15.11.2005 / 15:29

סרט עצמאי של צעירים אמביציוזים מאשדוד נמצא בעיצומם של ימי הצילומים. עכשיו הם מגלים כמה שזה עדיין קשה לעשות קולנוע בארץ

בימים אלו מסתיימים צילומי סרט עצמאי וחסר מימון לחלוטין של חבורת צעירים מאשדוד, "לאהוב אותך" שמו. הסרט מגולל את סיפור אהבתם של הילה, בתה החורגת של מפיקת סרטים שמתאהבת באופיר שמבוגר ממנה באי אלו שנים. לאחר שחברתה הביץ' של הילה מספרת על האהבה האסורה לאם, נעלם הזוג המאוהב. בשעה שכולם עסוקים בחיפושים אחריהם, השניים דווקא מתוודעים זה אל זו ובחזרה, היחסים מתהדקים ובסופו של דבר האם נאלצת להכיר בהם.

רוב משתתפי הסרט בן השעה וחצי הינם בני נוער בגילאי 15-20, שכיאה לקולנוענים צעירים וחדורי מוטיבציה עושים את זה בהתנדבות, תמורת קרדיט. חלק מהשחקנים, כמו דני צילזר שניהל את פסטיבל הסרטים בחיפה, מגלמים את עצמם. הצילומים נעשים אחת לשבועיים, רובם בחיפה. לדברי שלומי ליבה, 16, יוזם ההפקה, הצלם ואיש יחסי הציבור אומר ש"אם זה תלוי בי - הסרט יוצג בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ".

בנוסף לצילומים, בימים אלו עוסקת החבורה בחיפושים נמרצים אחר ספונסרים שירצו להשקיע בפוסטרים, חולצות, מדבקות וכמובן במה שהכי חשוב כדי לעשות את הסרט - חדר עריכה. בינתיים הם מקימים אתר רשמי קצת יותר משודרג מזה שמקושר, שבו ניתן יהיה לחזות בעידכונים, חדשות, תמונות מימי הצילומים, כתבות וסקירה על כל שחקן. ההפקה הבאה, בכל אופן, כבר בדרך, בבימויו של ליבה: סרטון שיתעד את העשיה של "לאהוב אותך".

שלומי ליבה מוכן להסתכן ולהשאיר פה את הטלפון שלו לכל מי שמעוניין לעזור: 054-6543283

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully