וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגי משתחווה אחורה סטייל

יונתן שגיב

16.11.2005 / 9:19

יונתן שגיב הצטרף לשיעור "יוגה בעירום" בערוץ אגו, ומצא שלוש פקאצות גמישות שהן תחליף רע לסרט כחול

מייד לאחר פרסום ספרו החדש "Light On Life", פנה ב.ק.ס איינגר, גורו היוגה המפורסם ביותר בעולם המערבי, וממרום מעמדו הפציר במתרגלי היוגה ברחבי העולם כי יפסיקו להתמקד אך ורק בזרם יוגה אחד. אשטנגה, פראנה, או שיבננדה – התנסו בכולן ואהבו את כולן אמר איינגר ברוח של קבלה. עם זאת, אפשר לשער בבטחה כי אילו איינגר, על 87 שנות ניסיונו, היה צופה בשיעורי היוגה בעירום, שיזכו לשידור נוסף בשעה אחת עשרה וחצי הלילה בערוץ אגו, היה מבטל במהירות את גישתו הסובלנית ומסתגר לתמיד בהודו מולדתו.

בתחילה נשמע הקונספט כלא פחות מהברקת החודש. מי לא היה בשיעור בו היה אמור כביכול "לשהות ברגע" ולחבר ברוחניות ממוקדת בין הגוף לנפש, ולמעשה העביר את זמנו בהפשטה וירטואלית של חבריו לשיעור, בין יהיה זה הבחור שנמצא בתנוחת "כלב משתחווה מעלה" או השועלה שבקצה החדר שלפתע החליטה לעלות לעמידת ראש. למרבה הצער, רגעים אלו נדירים ביותר. לרוב, כל מי שמצא עצמו מתאמן במרתף טחוב כשמצדדיו מצקצקות פקאצות ריקות מוחין וגמישות להכעיס, מאחוריו עוד עשר זקנות מתנשפות במצב בלות מתקדם ומלפניו עוד עשרה גברים כרסתנים ושעירים, יודע בוודאות כי עצם הרעיון של "כלב משתחווה אחורה" בעירום יכול להיות מחזה מעורר אימה.

אך יוצרי שיעורי "יוגה בעירום" (שחתומים על יצירות מופת נוספות כדוגמת "טאי צ'י בעירום" ואף "אירובי בעירום") אינם אנשים טיפשים. לא אנשים כמוהם ייתנו למציאות להפריע לפנטזיה. חיש מהר הפכו הם את המרתף העבש לחדר רחב ידיים, מלא נרות, מזרונים עבים ווילונות סאטן, מבלי לעצור לשנייה, העיפו את כל העייפים, המותשים, הנוקשים והשמנמנים ובהחלטה ידועה מראש השאירו מכול השיעור רק שלוש מהפקאצות הגמישות ביותר. אותן איפרו כברוריה פסקל ביום רע במיוחד, הפשיטו אותן עירום ועריה והורו להן להתכופף, לפשק ולהתפתל כמיטב יכולתן לצליליה של גונחת מקצועית שמלחששת ברקע משפטי ניו אייג' ("צאו למסע חושני") שלשמע טמטומם אפילו ג'ודי ניר מוזס תסמיק במבוכה.

כך, במשך שעה, ממשיכות שלוש הפקאצות, המייצגות ככל הנראה את האלמנטים הבסיסיים של הטבע על פי "יוגה בעירום" (בלונדינית מכף רגל ועד ראש, בלונדינית רק בראש וברונטית מכף רגל ועד ראש), להתאמן במרץ. ברגע השיא של השיעור ובסגנון המזכיר יותר את תעלוליה של זונה מקצועית באזור הבורסה מאשר את תרגיליה של יוגיסטית היפית ומשוחררת, הבלונדינית מכף רגל ועד ראש נעמדת פשוקת רגליים מעל הבלונדינית החלקית שבאותה עת מתאמנת בנשימות או פשוט גוססת מנפחת בריאות. הברונטית המלאה עומדת מול השתיים ומתלטפת ארוכות. זווית הצילום של תרגיל מתקדם זה הועברה הישר מבין רגליה של הבלונדינית פשוקת הרגליים. הגיוני, ביוגה הרי, שמים דגש על כל חלק בגוף.

האשראם של פונאני

אבל באמת שאין צורך לראות עד אמצע התוכנית כדי להבין את המתחולל, הרי כבר הקלוז אפ בתחילת השיעור על הפונאני של אחת המתעמלות המסורות היה צריך לרמוז כי אין עסקינן בשיעור יוגה קלאסי, שהרי כל מטרת "יוגה בעירום" היא לשמש כסרט כחלחל ומעורר. הבעיה היחידה היא מה עושים עם סרט ארוטי שאין בו שום דבר ארוטי? באמת שקשה להאמין כי גם הבבון ביותר מבין צופי אגו יוכל להתגרות משלוש אומללות שמבצעות באיטיות משועממת, מסוממת ונפולת פיטמות תרגילי "פונאני יוגה" ועוד במשך שעה שלמה. אם מראש כל מה שרוצים בבוני אגו הוא שדיים מתנופפים ואיברי מין מתנוססים, על מה ולמה התחכום הזול? כבדו את קהל לקוחותיכם והביטו להם בעיניים. הביאו לחרמנים סרטים כחולים בסיטונאות ואל תשחקו ביומרה יוגיסטית שכוללת הבלחות וגינה ספורות ומעליבות. הרי לא צריך להיות שרון סטון כדי לדעת כי כבר עדיף משגל אחד במסך, מעשרות שדיים שסתם קופצים מפה לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully