וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו 15 הסרטים לפרוייקט דוקו ישראלי ה-2

20.11.2005 / 13:17

מאז אוקטובר משודרים סרטי הפרוייקט הראשון, סרטי המחזור הבא יעלו לשידור בסוף 2006

לאחר חודשי מיונים רבים, נבחרו 15 הסרטים שיתוקצבו במסגרת פרויקט הסרטים התיעודיים השני של ערוץ יס דוקו, "דוקו ישראלי". הסרטים נבחרו מתוך כ-400 הצעות שהגישו יוצרים תיעודיים שונים.

פרויקט "דוקו ישראלי" החל לפני כשנה במטרה להרחיב את מגוון סרטי התעודה המקוריים באמצעות שילוב של נושאים שונים ויוצרים תיעודיים צעירים ומנוסים. סרטי הפרוייקט הראשון משודרים כבר מאוקטובר בערוץ יס דוקו.

להלן הסרטים שנבחרו:

"שיטת השקשוקה" האקטיביסטי של מיקי רוזנטל, שמביא את סיפור היהפכותם של האחים יולי וסמי עופר לשניים מעשירי המדינה; "אדמה כבדה" של תומר, ברק וארז היימן ("תומר והשרוטים"), שמתאר את מאחורי הקלעים של הסרט המציאותי מדי שהפיקו על יישוב מולדתם כפר חיים; "מסעות הברווז" של ענת זלצר, מודי בראון וגבי ביבליוביץ', על המאייר השנון דודו גבע; "סרט בן זונה" של זוהר וגנר, על תרבות הקללות הישראלית; "הסטלגים" של ארי ליבסקר, על הפורנוגרפיה השואתית שהתפחתה בארץ בתחילת שנות ה-60.

"בוקר טוב ישראל ‏2005" של אמיר הרגיל, בפורמאט של "7 אפ" הבריטית; "תסמונת החגים" של אורנה בן דור, על דכאון שמסמן את התקופה; "משפחה מושלמת" של נורית לויליכט ורוני אבולעפיה, על הבועה החברתית הבלתי חדירה של היישובים הקהילתיים בארץ; "המודרנים" של חלי רוזנברג ועירית עשת, על סצנת היאפים הדתיים הצעירים בירושלים; "עלה קטן" של קרנית מנדל, על משפחה חילונית שנאלצת לחזור לשורשי הדת; "הלוך חזור" של דוקי דרור ("המסע של ואן"), על מסעם היומיומי של ילדים לבתי הספר.

"בלו" (blue) של מיה נאמני, על הסצנה הנצלנית מאחורי הקלעים של הסרטים הכחולים בארץ; "סיפורן של האחיות כהן" של גידי אביבי וגלעד מלצר, מעין רשומון על השרדותן של ארבע אחיות מהשואה; "האנרכיסטים" של איל איצקוביץ', על השמאלנים האידיאולוגים שצמחו באינתיפאדה השניה; "החנויות של פעם" של דוד ויואב גורפינקל, על החנויות הותיקות בערים.

הסרטים צפויים לעלות לשידור ביס דוקו החל מסוף 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully