וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינפרי תתארח אצל לטרמן

22.11.2005 / 10:36

בכך אולי יסתיים הסכסוך רב השנים בין שתי הצ'ילבות הטלוויזיוניות הותיקות

אופרה וינפרי, המלכה האם של תכניות היום, תתארח באקט הסטורי אצל הצ'ילבה מהלייטנייט הכי פופולארית, דיוויד לטרמן. בכך כנראה תגיע לקיצה מערכת היחסים העכורה וארוכת השנים בין שני כוכבי העל הטלוויזיונים הגדולים ביותר בארה"ב.

ה"סכסוך" בין השניים נמשך כבר שנים. ב-2003 הודיעה וינפרי בטיים שלאחר שהתארחה פעמיים אצל לטרמן היא לא מתכוונת לחזור לעולם לתכנית שלו, משום שהרגישה "בתחתית הבדיחות". מאז, פחות או יותר, מנסה לטרמן לשדל אותה להתארח אצלו, ללא הצלחה. בשלב מסויים הוא אפילו הציע בבדיחות ליישב את המחלוקת ביניהם באמצעות "סופרבול של אהבה", כשמה של אחת הטכניקות החביבות על כוכב אחר, ד"ר פיל - גורו העזרה העצמית.

אבל וינפרי בעצמה טרפה את הקלפים כשהזמינה את לטרמן להתארח בתכנית עתירת הרייטינג שלה. לטרמן התייחס להזמנה בתכנית שלו, והודיע ש"אופרה כבר לא שונאת אותי", אבל לא נענה לה. לפני חודש בערך, סיפר בתכניתו על אוסף ספרי הילדים שוינפרי שלחה לו כמתנה ליום ההולדת של בנו. אולי היא באמת לא שונאת אתו.

אופרה תתארח אצל לטרמן ב-1 בדצמבר, שהוא גם יום הפרמיירה של המחזמר "הצבע ארגמן", בהפקתה. בכך יעזור לה הכוכב לקדם את ענייניה העסקיים. גרסת הסרט מ-1985 היתה אבן דרך בקריירה שלה, משום שהיתה מועמדת לאוסקר על תפקידה כשחקנית משנה. "זה יהיה לילה ענק, לא רק לנו, לא רק לאופרה, גם לברודווי", הצהיר לאחרונה לטרמן לקראת ביקורה הקרוב בתכניתו, והוסיף: "כל המחלוקות מאחורינו, היא תגיע לתכנית וזה הולך להיות פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully