וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכי טקס פרסי המוזיקה האמריקאית

23.11.2005 / 9:50

למרות שהרבה יותר מעניין להתעסק במאוכזבת הגדולה של הערב, מריה קארי, שקיבלה רק פרס אחד למרות שהובילה במספר המועמדויות

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית ה-33 שהתקיים הלילה עמד בסימן אכזבה גדולה למריה קארי, שהובילה את מספר המועמדויות (ארבע), אולם זכתה רק בפרס אחד. בדיוק כמו ב-1997, אז היתה מועמדת לשש מועמדויות, ובכל זאת.

האחרים חזרו הביתה עם קצת יותר נחת. טים מק'גראו, גרין דיי, קלי קלרקסון, דסטיני'ז צ'יילד ובלאק אייד פיז – גרפו כל אחד שני פרסים. חבל רק שרבים מהם נעדרו מהאירוע, ביניהם גרין דיי, קלרקסון, בלאק אייד פיז, אמינם, 50 סנט ואר קלי.

קארי זכתה בפרס הראשון של הערב, והוכתרה כאמנית האר-אן'-בי האהובה ביותר. גוון סטפני הופתעה, אבל לקחה בכיף את פרס אמנית הפופ/רוק האהובה ביותר. פרס אלבום הרוק/פופ הטוב ניתן לגרין דיי על "אמריקן אידיוט", ואילו את פרס אלבום הנשמה גרפו דסטיני'ז צ'יילד על האלבום "דסטיני פולפילד". ויל סמית קטף את פרס האמן הזכרי הטוב ביותר, ואילו מק'גראו - את פרס האלבום בקטגורית הקאנטרי. בלאק אייד פיז הוכתרו כקבוצת הרוק/פופ האהודה ביותר, כמו גם קבוצת הסול/אר-אן'-בי האהודה. בכתר האחרון זכו גם דסטיני'ז צ'יילד. גרין דיי הוכתרו בתואר נוסף, כלהקת האלטרנטיב האהודה ביותר.

החלק האמנותי של האירוע כלל את הופעתם של היוריתמיקס, והופעה חיה של הרולינג סטונז ביוטה ששודרה בלווין. בארץ, אגב, הוא שודר לייב בערוץ 10. השידורים החוזרים בערוץ, כולל תרגום יהיו ביום ששי, ה-25 בנובמבר, ב-19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully