וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון נתבע

23.11.2005 / 10:39

קשה להאמין שהוא ייצא מזה: מנהלו האישי לשעבר של הזמר תובע אותו על סך 64 מליון דולר בגין הפרת חוזה ורמאויות

הפעם מייקל ג'קסון באמת מתבוסס בבוץ עמוק. דיטר וויזנר, יועצו לשעבר, של הזמר שזוכה מאשמת ניצול מיני של קטינים, הגיש נגדו תביעה ביום שני בסכום של 64 מליון דולר, בגין הפרת חוזה ורמאויות.

בתביעה האזרחית, שהוגשה בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, וויזנר ששילם לג'קסון מליוני דולרים תמורת הזכות לסחור בשמו ובדיוקנו של הזמר שטרם הופצו למכירה. בדיעבד הוא גילה שג'קסון מכר את הזכויות עוד לפני כן לאדם אחר, שאף תבע את וויזנר, תביעה שגבתה ממנו 9 מליון דולר עבור ההגנה על הזכויות ותשלומי ההסדר. אלא שהזכויות שקיבל לידיו בתוקף, לא הניבו לו הרבה רווחים, וגם על זה הוא תובע את ג'קסון. כפי שנטען, הזמר סירב לשתף עמו פעולה והפריע במאמצי השיווק.

בנוסף, טוען וויזנר שהזמר ממש התחנן בפניו להפוך למנהלו האישי ב-2002, לאחר שפיטר את יועציו. שנה לאחר מכן, כשהחלו לדון בהאשמות הפדופילחה של הזמר כנגד ניצול סרטן, הוא פוטר בפתאומיות ובגסות. בכתב התביעה מצויין פשוט ש"למעשה, ג'קסון מעולם לא שילם לוויזנר עבור השעות האינסופיות שעשה כדי להצילו מאסון כלכלי".

כזכור, ג'קסון זוכה מאשמת ניצול מיני של ילדים ביוני, במשפט שנמשך ארבעה חודשים, ומאז בילה את רוב הזמן בבחריין. ברויטרס נכתב שטרם נמצא עורך הדין שיגיב בשמו על הדברים. מעניין באמת למה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully