וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנינג יום זכויות האדם יתקיים בדיזנגוף סנטר

24.11.2005 / 13:18

ארגון אמנסטי יקרב את ציבור מבלי הקניון אל נושאי זכויות האדם שבו הוא עוסק באמצעות עמדות והפעלות "כמו ברחוב"

ארגון אמסטי יקיים את ההפנינג השנתי לרגל יום זכויות האדם בדיזנגוף סנטר בתל אביב. היום הבינלאומי חל אמנם ב-10 בדמצבר, אבל ההפנינג הישראלי יתקיים ב-9 לחודש.

במסגרת האירועים, יוכלו באי הקניון לקבל מידע על זכויות אדם, ובעיקר על הפרת זכויות אדם, כמו גם על ארגון אמנסטי העולמי. בתוככי הקניון ימוקמו מוקדי פעילות שונים בנושאי זכויות אדם, שבהם יוכלו המבקרים והמתעניינים גם להשפיע - לחתום על עצומות, להצטרף לקמפיינים, לשלוח מכתבים לממשלות ברחבי העולם ועוד.

בעמדת "המערכה להפסקת אלימות נגד נשים", לדוגמא, יוכלו המבקרים לצרף את טביעת כף ידם לכרזת ה"עצור" – הלוגו העולמי של המאבק; מוקד "עצומת מיליון הפנים" יציג את הקמפיין העולמי בנושא " פיקוח על נשקים", והמבקרים בו יוכלו לצרף את שמם ותמונתם לעצומה; במוקד "פעולה דחופה" – שעוסק במקרי חירום של פגיעה בזכויות אדם (למשל אנשים שמוצאים להורג), יוכלו המבקרים לחתום על המכתבים שנשלחים למנהיגי מדינות שיכולים למנוע את הפגיעה.

נוסף על אלו, ברחבי הקניון יוקרנו במחזוריות מגוון סרטים בנושאי זכויות או הפרות של זכויות אדם, ויתנהלו מרכזי יצירה והפעלה ממש "כמו ברחוב".

אמנסטי אינטרנשיונל הוא ארגון זכויות האדם הגדול ביותר בעולם, שבו חברים כ-1.8 מיליון איש. ב-1977 זכה הארגון בפרס נובל לשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully