וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה חולנית

הילה פלג

27.11.2005 / 9:43

עדי אשכנזי היא בחורה קולנית ומייגעת, עם תוכנית טלוויזיה מצחיקה ואפקטיבית. הילה פלג לגמרי בעדה

מכירים את החברה הזאת, שמקוטלגת יחד עם כל שאר החברים שלכם בפורום המקורבים למרות שהיא נורא מעצבנת? זאת שהיא חכמה, מצחיקה ובסך הכל בן אדם טוב רק שבכל פעם שאתם נפגשים אתם נזכרים כמה היא מעצבנת. ובכל זאת, אתם יודעים שתיפגשו איתה שוב, ושוב ושוב, ובעצם אתם שומרים לה פינה נעימה בלב של חיבה אמיתית. ובכן, התגלמותה הטלוויזיונית נמצאה ממש בימים אלו, כשהיא דחוסה בכמה סנטימטרים ספורים ואמביציוזיים הנקראים עדי אשכנזי.

קיומה המוצלח והמצליח בספירה הטלוויזיונית הוא חידה. באם להידרש לתכונותיה כטאלנטית או סתם כבן אדם לשבת איתו על דרינק בסוף יום, הרי שמדובר בבחורה שהתוצרת הווקאלית שלה מחסלת את תפיסת שיווי המשקל של האדם הבוגר הממוצע, וזה עוד לפני שנבדק מה קולה הצרוד והצווחני עושה לכלבים. היא מדברת מהר מדי, מלאה במניירות משונות מדי, חברה של יאיר לפיד מדי, ובכלל כל נוכחותה זועקת אובר דואינג איט מהזן המתיש. אלא שלמרות כל זאת, אשכנזי, נכון להיום, מככבת באחת התוכניות היותר מהנות שאפשר לדלות מלוח המשדרים החדש/ישן של ערוץ 2.

אפשר יהיה לפטור את איכויותיה של "מה זה השטויות האלה", בעובדה שחברת ההפקות מטר אחראית לקיומה (אותו בית גידול שהביא לכם את "החמישיה הקאמרית" ו"הבורגנים"), ולכן מביאה עמה תו תקן איכות ידוע מראש. אך אני סבורה שהקסם הוא דווקא באשכנזי עצמה, פצצת אנרגיה מהסוג שלא ברור איך הצליח להתחבב עלי ועל דומי: בטטות כורסה עצלות ומרירות. אולי אלו התלתלים הסוררים שבזים לכל מה שהוא שיער ערוץ 2 תקני, אולי זו הלוזריות הכובשת והכמעט אמינה, אולי בגלל שאם מתעלמים מכל הרוח והצלצולים שהיא מייצרת בדקה נתונה אפשר לגלות שהיא אשכרה פוגעת בול במורסות הכי פתטיות ודביליות בהן מלאה להתפקע החברה הישראלית ב-2005. לכאורה, "מה זה השטויות האלה" מלאה בכל הסיבות לזפזפ לערוץ אחר: מגישה סופר קולנית, נודניקית, עקשנית ומייגעת. אלא שבפועל כל אלה מתחברים למשהו מצחיק, אפקטיבי, שלא באמת לוקח את עצמו ברצינות תהומית.

עוד מצרך נדיר בערוץ 2, כזה שקשה מאוד למצוא בקרב נשות הפריים טיים הוא אישיות מובחנת. אשכנזי מספקת גם את זה ללא ספק, לטוב ולרע. מדובר בטאלנטית שכנראה לעולם לא תלוהק לתוכנית לייף סטייל או אסטרולוגיה, ואם זאת לא מחמאה, אין לי מושג מה כן. מה שהופך קומיקאי למבריק זה נתח בריא של אנושיות פגיעה שמבליח לרגעים בטיימינג מדויק. אשכנזי היא אשה מצחיקה, טינקרבל על אקסטה. אלוהים יודע איך זה קרה אבל אני בעדה. לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully