וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות העשור של תיאטרון קליפה

27.11.2005 / 14:25

במלאת עשור לפעילות ושנה למשכן החדש ברחוב הרכבת, תקיים הקבוצה פסטיבל של עשרה ימים עם מופעים, תערוכות והפנינג

תיאטרון קליפה חוגג עשור לקיומו, ושנה לפתיחת הבית החדש ברח' הרכבת בתל אביב. לרגל שני האירועים, יתקיים במקום פסטיבל בן עשרה ימים, "עשר מעלות" – שיכלול מופעי בכורה, מפגשים עם חברי הקבוצה, הפנינג של מיצבים תערוכות ומוזיקה.

שלושת הימים הראשונים יוקדשו למופעי בכורה של יחידים מהקבוצה, ביניהם מאיה גסנר, נועם רובינשטיין, עודד צדוק, נועה גור, טקנו?רי קאווהאר?דה, מיכל הרמן, טל יעקובוביץ', מיכל אבולעפיה ואמיר מינץ, ודירק דירק קונש. ביום הרביעי יתקיים "מופע של עונש התשוקה/אזוב מתכת" של עידית הרמן ודמיטרי טולפנוב. היום החמישי יוקדש לסדנא לאמנות המופע, לאחריו – מפגש פתוח ושיחה עם חברי הלהקה. ביום השביעי יתקיים מופע בבימויה של עידית הרמן. ביום השמיני תיפתח תערוכת צילומים נבחרים מעבודות התיאטרון במהלך העשור. ביום האחרון יתקיימו מיצגים בחצר האחורית. האירוע יסתיים לאחר עשרה ימים, במסיבה עם אבק, ת'ין ליפס ונגיעות אימפרוביזציה בתנועה.

עידית הרמן המנהלת האמנותית של התיאטרון: "בחרנו לחגוג עשור של יצירה בדרך הכי רחוקה מרטרוספקטיבה - ביצירות חדשות ואלתור מסוגנן ופרוע. אנו מתבוננים ונפרדים מעשרות יצירות, מאבקים להכרה ולהיכרות עם עצמנו וערימות של אידיאולוגיה. עשר שנות עבודה קשה ומהנה הקנו לקבוצה אפשרות להגשמת חלום פנימי ועמוק, להתנסות בתהליך עבודה ארוך".

"עשר מעלות", 7-17 בדצמבר, תיאטרון קליפה לאמנות המופע, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully