וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור סלסה

אסף גברון, רענן אליזוב

1.12.2005 / 9:15

חמש מאות גרם, תמונות קצרות לסוף השבוע. מילים של אסף גברון, קוים של רענן אליזוב. סיפור 48

בני, החבר של יצחק, סיפר לו שלשותפה שלו לדירה, גלית, יש אמנם חבר, אבל הוא חושב שיש סיכוי. הם עשו תכנית, ערב חורפי אחד במבשרת ציון. בני לא יהיה בבית, הוא יהיה בתל-אביב, בחיפוש משלו אחרי בחורה שפגש בקופידון באינטרנט. יצחק יקפוץ אליו כאילו במקרה, כאילו רק עבר בדרך, וגלית תהיה שם, לבדה. החבר של גלית, בני ידע, לא אמור להיות בבית, הוא בחתונה באשקלון או אשדוד.

יצחק התיז בושם פעמיים על צווארו ושם את פעמיו למבשרת ציון. החלק הראשון של התכנית עבד מושלם: גלית בבית, בני לא בבית, החבר של גלית בחתונה, ויצחק מוזמן לכוס קפה ונענה בחיוך נבוך. השאלה היא מה עושים מכאן. בני אמר לו לאלתר. הוא אמר לו שיש לה ראש טוב, שהיא תלך עם יצחק לאן שהוא יוביל אותה. יצחק שאל למה הוא מתכוון, יוביל אותה. בני בדיוק קיבל שיחה בטלפון ולא הספיק לענות. כשסיים הם כבר היו במקום אחר. בני בעצמו שכב איתה, אמנם מזמן, לפני שהיה לה חבר, ולפני שהיא היתה שותפה שלו, אבל אם הוא כן, למה שיצחק לא?

הם שתו קפה ואכלו וופלות. גלית היתה מאוד נחמדה. היא אמרה לו שטוב שהוא בא כי משעמם לה. הוא שאל על החבר, אם זה רציני. היא אמרה שהיא לא יודעת. היא חושבת שהחבר חושב שזה יותר רציני ממה שהיא חושבת, היא צחקה. היא היתה נשואה בגיל מאוד צעיר, והתגרשה אחרי שנה, והיא לא הולכת לשם כל כך מהר שוב. יצחק ניסה לברר בעדינות מה קרה "שם" אבל היא לא סיפרה. היא אמרה שהיה חרא, ולא פירטה. יצחק חשב שגלית סקסית. יש לה חזה גדול, וחיוך יפה. והקול שלה מלא חיים.

הטלפון צלצל. יצחק הביט בגלית כשענתה. זה בני. היא אמרה לו שהוא אידיוט, בא חבר לבקר אותו. הוא נשמע מופתע בצד השני. יצחק קיבל את השפופרת ואמר לבני שהוא מאוד מאוכזב ממנו, מה הוא עושה בתל-אביב. הוא לא אמר לו שהוא יהיה בבית? בני גיחך בצד השני עם הבחורה מקופידון. הוא איחל ליצחק בהצלחה. יצחק סגר והעביר לגלית את הטלפון, ואמר לה שבני שכח שהם בעצם קבעו.

היא סיפרה לו על שיעורי סלסה שהיא לוקחת בירושלים. הנה ההזדמנות שלי, חשב יצחק. הוא ביקש ממנה שתלמד אותו את הצעדים. היא שמה דיסק מתאים במערכת והם קמו. אחת שתיים שלוש אחת שתיים שלוש. יד אחת שלו משולבת ביד אחת שלה, ידו השנייה על מותניה הרכות, ידה השנייה על מותניו. אחת שתיים שלוש אחת שתיים שלוש. זה מאוד קשה, מאוד קשה למתחילים. יצחק התרשם מיכולתה של גלית. גלית אמרה ליצחק שהוא צריך לראות איך המורה שלה רוקד, כמו פרפר. הם חזרו לשבת על הספה. היא סיפרה לו על סרט שראתה. הטלפון צלצל.

זה החבר שלה. יצחק שמע אותו דרך השפופרת, כי הוא דיבר חזק. הוא לא הבין מה הוא אמר אבל הוא שמע את הטון, וראה את ההבעה על פניה של גלית. החבר בדרך. הוא יצא עכשיו מהחתונה. הוא שיכור לגמרי, ככה הוא נשמע אפילו ליצחק דרך השפופרת. גלית אמרה לו שהוא משוגע, שאסור לו לנהוג שיכור שהוא חייב לנהוג לאט ובזהירות אחרת היא תהרוג אותו.

יצחק קם ואמר שהוא יזוז. גלית אמרה שהוא יכול להישאר, והציעה לו עוד קפה. הוא אמר שזה בסדר, הוא צריך להמשיך הביתה בכל מקרה, צריך לקום מוקדם מחר. הוא נישק אותה על הלחי. היא חייכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully