וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו לא לג'יי לו

5.7.2001 / 13:07

שי גולדן על "מארגנת חתונות", הקומדיה הרומנטית היחידה שמסתובבת בשטח

קשה היום, גם אם מאוד מתאמצים, לא להיתקל בג'יי לו. נכנסת לדיסקיה? ג'יי לו מבריסטול תקועה לך מול הפרצוף. התיישבת מול הטלוויזיה? ג'יי לו חושפת שיניים מושלמות במחצית הערוצים. פתחת עיתון, לקרוא על המצב? ג'יי לו במחצית המדורים. נכנסת למכולת, לקנות חלב? ג'יי לו מתנשמת, ברדיו טרנזיסטור, MY LOVE DON’T COST A THING. עיינת במדור פלילים? פאף דדי מרוח באולם המשפט, מחכה להצבעת המושבעת, ואין מי שתגיש לו מטפחת, שילך לעשות מקלחת, לא נשבר לו כבר התחת? ג'יי לו את הראש שלו מנפחת! בצר לך אתה נמלט לאולם הקולנוע. מזגן, חמשושים מחוצ'קנים, שמיניסטים מחורמנים, בוגרי סיירת מעוטשים, מאנים דיפרסיביים בתור לפופ-קורן. ואתה. לרגע קצר אחד, לבדך. אבל לא. ג'יי לו על בריסטול ענק. חושפת שיניים מושלמות.

ב"מארגנת חתונות", ג'יי לו היא מארי פיורה, מפיקת על של אירועים חשובים באמת. חתונות. פונץ' דובדבן בתוספת מרציפן, זה המרשמלו שלה בחיים. האשה פשוט מקצועית. ויפה, אין מה לעשות. אבל מה, כמו באגדות, כך גם בחיים, יענו, בקולנוע, הסנדלר הולך עם כפכפים והזמרת לא יודעת לשיר יותר משתי אוקטבות. ניחשתם נכון, לג'יי לו אין אהבה. גם לקארי מ"סקס" אין, גם דבורה הנביאה חיפשה ולא מצאה. והכי גרוע, ג'יי לו צריכה לארגן איזה אירוע בטעם קרמל לאיזו כוסית מדהימה בשם פראן (בריג'יט ווילסון), שהיא נורא אמריקאית, גם באקצנט, גם בלוק וגם בארוס (בחיים היא נשואה למר אמריקנה, הטניסאי ההורס פיט סמפראס), שהוא במקרה MR ALL AMERICAN, והוא במקרה היה חבר של סנדרה בולוק בחיים ואמר לקארי בהופעת אורח שלו ב"סקס" "איי וונ'ה פאק יו", ולא שכח להוסיף, "בצחוק, בצחוק". והוא במקרה, מיסטר מת'יו מקונוהי. דוגמן הבית של "אלמקס" ו"פאנטן פרו וי".

אלא מה, לילה לפני החתונה, בערך, ג'יי לא אומרת לו (למקונוהי) לא, ומחליפה איתו תרשימי זרימה, מבלי שהיא יודעת שהוא זה הוא ואשתו המיועדת היא פראן מעוררת הקנאה. הלב של ג'יי לו נשבר לרסיסים – מה שכמובן הופך אותה לעוד יותר מהממת – ולפני שהיא מתחילה בהתלבטות האמריקאית המסורתית בין צדקנות וצדק, צדקה וגזרה דקה, היא צריכה להיפטר מהאבא הקרצייה שלה שמנסה לשדך לה איזה פר הרבעה סיציליאני, כמו שמגיע לה, אחרי כל השנים בפריזר. וכאן, חברים, נסגר משולש האהבה הרומנטי, והבלגן מתחיל.


ג'יי לו יודעת לארגן חתונות, יודעת להתאים איי ליינר למסקרה ויודעת איזו חליפה מחמיאה לגזרה. כן, היא יודעת לעשות, הכל, כמעט, חוץ משירדו למישהו דמעות. זה סימן לחבק (בשביל בריג'ט ווילסון – שעושה פראפרזה על קמרון דיאז ב"חתונה של החבר שלי"). מת'יו מקונוהי ממש מגעיל וזה על גבול הדוחה איך שהוא מנסה לדחוף לשון כשהוא מתנשק. בריג'יט ווילסון מאמי, למרות שהיא צל של עצמה מ"בלונדינית אמיתית", תפקיד חייה. בסרט הזה כבר היינו יותר מפעם אחת, אבל עדיין, זו הקומדיה הרומנטית היחידה שמסתובבת בשטח, ולמי שזקוק ל – 150 מ"ג ג'י לו כדי להירגע, זה המקום הנכון. רק להיזהר ממנת יתר. אנשים מתים מזה, אתם יודעים. והערה קטנה לג'יי לו: רק להיזהר מחשיפת יתר. אנשים מתים, גם מזה. את יודעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully