וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מה לשוקולד?

אוהד קונום

24.1.2006 / 10:43

סימני פישוק: אוהד קונום משפשף את היידיש ולא מלקק את האצבעות באתרי פורנו שלא סגורים על קהל היעד שלהם

נישט א הין, נישט א הער. אף שביידיש הוא כרגיל נשמע טוב יותר (מבלי לגרוע מכבוד ה"It's neither here nor there" השייקספירי), הביטוי הזה, "לא פה ולא שם", קיים בכל שפה. הוא קיים בכל שפה, כי אנשים נזקקים לו בכל תחומי החיים: בה במידה שנשתמש בו כדי, למשל, לתאר מכונית, שיצרנה לא החליט אם היא "משפחתית" או "רכב שטח". נימצא זקוקים לו גם בבואנו לדון באתרי פורנו מסוימים. זה זמן רב שלא ביקרתי באתר שהביטוי התאים לו כפי שהוא מתאים ל- itsjustchocolate.com.

יש אנשים שמתגרים משימוש בדברי מאכל בזמן סקס (שימוש המכונה food play), והשימוש הנ"ל כרוך על-פי רוב או בהחדרה של מאכלים אל נקבים כאלה ואחרים אשר בגוף האדם, או במריחת מאכלים בעלי מירקם רך יותר על הגוף לשם ליקוקו ומציצתו, וכן לשם סיכה. נטייה זו רווחת, וזכתה לאזכורים אמנותיים וזכורים לטוב גם מחוץ לקולנוע הפורנוגרפי. די אם נזכור את הביצה הקשה הנאכלת בתיאבון לאחר שחוממה בנרתיקה הלח והמהביל של כוכבת "אימפריית החושים", או את החמאה שמרח מרלון ברנדו בעכוזה של מריה שניידר כדי לבצע בה משגל אנאלי ב"הטנגו האחרון בפאריס".

לכאורה, itsjustchocolate.com הוא אתר כזה, ואפילו אתר טוב. יש בו נטיה לסבית מסוימת (כלומר רוב הסרטונים הם של שתי שחקניות), אבל די והותר סרטונים גם לחובבי מין סטרייטי. הסקס הוא הארדקורי, ומלא בהחדרות כפולות, פיסטינגים, דילדואים ענקיים, ליקוקי פי-טבעת, מציצות ומשגלים מכל הסוגים והמינים. מובן, שהכוכב האמיתי הוא השוקולד, שוקולד רך, חום ומן הסתם גם מתוק, שבסוף כל סרטון מרוחים בו השחקנים והשחקניות מכף רגל ועד ראש, ושהם מרבים ללקק אותו אלה מאלה.

נו, תשאלו בוודאי, אז למה אער איז נישט א הין, נישט א הער? תנו דעתכם לשמו המתחכם של האתר: זה רק שוקולד. ואם זה "רק" שוקולד, לא קשה לנחש שאפשר היה לחשוב שזה משהו אחר. ומה נראה כמו שוקולד, נמרח כמו שוקולד, קיים גם כן בפורנו, אבל (ועובדה זו בינתיים אינה משהו שהמחשב יכול להבחין בו) מריח אחרת לגמרי? נכון, חרא.

כשם שיש הנהנים מפורנוגראפית food play יש קהל נאמן גם לפורנוגראפית ה-scat (הקרויה גם caviar, וכן בכמה שמות שכיחים פחות), ובה תמיד יש מישהו או מישהי שמחרבנים עליו או עליה (יש תתי-ז'אנר שבהם כולם מחרבנים על כולם, ותתי-ז'אנר, יותר סאדו-מאזוכיסטיים על-פי-רוב, שבהם רק אחד הצדדים מחרבן על זולתו). הדינאמיקה ברבים מסרטי ה-scat דומה לזו שמתנהלת בסרטוני itsjustchocolate.com, אלא שבסרטים אלה, זה כאמור לא רק שוקולד.

אתמהה, למי בדיוק כיוונו יוצרי itsjustchocolate.com? מיהו קהל היעד? מי שמבקש את אתרי ה-scat ורואה בהם את הדבר האמיתי לא יעריך את התחליף האכיל והמתקתק. להפך, סביר להניח שעצם הידיעה שמדובר בשוקולד, ולא בצואת אדם, רק יקלקל את הנאתו. מאידך גיסא, מדוע להגביל את אוהבי ה-food play לשוקולד בלבד? באתרי food play מתמחים ולא מתחכמים שוחים השחקנים גם בהרים צבעוניים של גלידה, קצפת, רטבים וריבות – והזכרנו רק את החומרים המתוקים השכיחים בסוגה.

itsjustchocolate.com הוא אתר שהלוגיקה מאחוריו נבצרת מבינתי. אפשר להתחרמן ממנו במידת מה – אחרי הכל, כמו שאמרו אצלנו בעדה, אם אתה מחפש פורנו גם לראות פיסט כפול (בכוס ובתחת) של אשה מרוחה בשוקולד איז נישט א פאטש אין פנים, אובר דאס איז נישט א הין, נישט א הער.

ציון: זקפה חלקית
פורמטים: MPEG, MOV ו-WMV
בתשלום: כן

מקרא הציונים

איבר רפוי – בנאלי, משעמם, לא מחרמן.

דגדוג באיבר – פורנו סטנדרטי ולא מרגש.

זקפה חלקית – פורנו סטנדרטי, אבל עם הברקות מזדמנות.

זקפה מלאה – פורנו טוב, קלאסי בסוגו, העושה את העבודה היטב.

אורגזמה – יצירתי, ייחודי, מחרמן אש. פורנו במיטבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully