וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטלי קרו בשדרת הכוכבים של הוליווד

26.1.2006 / 10:24

צדק צריך להיראות: מלכי המטאל-שיער מאל.איי של האייטיז, קיבלו כוכב שממוקם מול מוזיאון הארוטיקה

מוטלי קרו, להקת השיער האגדית משנות ה- 80, זכתה אתמול בסמל סטטוס אמריקאי, בדרך אל חיי הנצח, כאשר כוכב על שמה הוטבע בשדרות הוליווד. זהו הכוכב ה- 2,301 בשדרת הכוכבים, ומוטלי זכתה בו בטקס רב רושם, כמו שמגיע.

"מיקמו את הכוכב שלנו בדיוק מול מוזיאון הארוטיקה של הוליווד- מקום מושלם בשבילנו", ציין בטקס ניקי סיקס, בסיסט הלהקה הנחשק. רק בנות היו שם אתמול, כ- 600 המעריצות הנלהבות, חלקן כבר לא ילדות, והן ליוו את סיקס, המתופף טומי לי, מיק מארס הגיטריסט ואת וינס ניל- הסולן הבלונדיני והכריזמטי בדימוס, שהפכך לפשטידה מנותחת של תוכניות ריאליטי.

מוטלי קרו הידועה לשמצה הוקמה בלוס אנג'לס בשנת 1981, כמיקס אייטיזי של משהו מרוח הפאנק, ביס מהגלאם והרבה נהנתנות סטייל אל.איי. הלהקה ייצרה שערוריות בקצב דומה למכירות התקליטים שלה: 40 מיליון אלבומים בכל העולם. בין הלהיטים הגדולים שלה היו "Smokin' in the Boys Room", "Dr. Feelgood "Girls Girls Girls. הלהקה לקחה את קלישאות הרוקנ'רול לקצה, התמכרה לסמים, נודעה ביכולתה לרוקן בר שלם תוך דקות ובתורים הארוכים של מעריצות לחדר ההלבשה.

מוטלי דעכה עם שאריות הגלאם של הרומן בין טומי לי לפמלה אנדרסון, והתפרקה סופית ב- 99'. בשנה שעברה, אחרי פרויקטים אישיים כושלים של וינס ניל וטומי לי, הלהקה התאחדה והוציאה את "Red, White & Crue", שהגיע לפלטינה כפולה. מזל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully