וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרסקות" – הזוכה הגדול של טקס איגוד השחקנים

30.1.2006 / 12:11

"התרסקות" בקולנוע ו"אבודים" ו"עקרות בית נואשות" בטלוויזיה הם הזוכים הבולטים בטקס של גילדת השחקנים. לשם שינוי "הר ברוקבק" לא זכה בכלום

הסרט "קראש", של הבמאי פול האגיס היה הזוכה הגדול של טקס איגוד השחקנים שנערך אתמול בהוליווד. המאפיין של טקס פרסי איגוד השחקנים הוא בכך שחברי הגילדה נותנים האחד לשני פרסים על ביצועי המשחק ופחות על אלמנטים אחרים של הסרט. ההפתעה הגדולה של הערב הייתה היעדרו של "הר ברוקבק", שגרף כל פרס אפשרי, ובמקומו התייצב כאמור על בימת המנצחים "קראש", שזכה בפרס היוקרתי של התחרות - פרס צוות השחקנים הטוב ביותר, שהוא המקביל לפרס הסרט הטוב ביותר בטקסים האחרים. הסרט עוסק בקונפליקט בן גזעי בארצות הברית, ובין שחקניו נמנים מאט דילון וסנדרה בולוק.

כמו ב"גלובוס הזהב", ריס וויתרספון זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"הולך בדרכי", סרטו הביוגראפי של ג'וני קאש. פיליפ סימור הופמן זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"קפוטה". רייצ'ל ווייס קיבלה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה ב"גנן המסור" ופול ג'יאמטי קיבל את הפרס המקביל הגברי על משחקו בדרמת האגרוף "סינדרלה מן".

בתחום המשחק הטלוויזיוני, הזוכות הגדולות היו הסדרות "אבודים" ו"עקרות בית נואשות". הראשונה קיבלה את פרס צוות שחקני הדרמה הטובים ביותר והשנייה את צוות שחקני הקומדיה הטובה ביותר. פליסטי הופמן מ"עקרות בית נואשות" זכתה גם בפרס שחקנית הקומדיה הטובה ביותר. שין הייז זכה בתפקיד שחקן הקומדיה הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "וויל וגרייס", וכאשר עלה הייז לקבל את הפרס הוא התלוצץ על ההייפ ההומוסקסואלי סביב הסרט "הר ברוקבק".

השחקנית סנדרה הו זכתה בפרס שחקנית סדרת הדרמה הטובה ביותר על משחקה ב-"Grey's Anatomy", שם היא משחקת רופאה. קיפר סאתרלנד קיבל את פרס שחקן סדרת הדרמה הטוב ביותר על העוויותיו כג'ק באוור ב "24".

ילדת הפלא לשעבר, שירלי טמפל – כיום כבר בת 77, קיבלה פרס על מפעל חיים. טמפל, שדורות של ילדים גדלו על ברכי סרטיה המוזיקליים החלה לשחק בגיל 3 ופרשה ממשחק בגיל 21, והקדישה את חייה לגידול ילדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully