וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער למתחיל

אוהד קונום

31.1.2006 / 11:10

סימני פישוק: האתר המקיף ביותר בסוגת הסלבס הוא לא בדיוק פורנו, אולם אוהד קונום מפרגן לאובסס של מיסטר סקין

כמעט ואין חובבי פורנו שהתחילו צורכים פורנוגרפיה של ממש יש מאין. אצל רבים מאוד מאיתנו, קדמה לכך ההתגרות מסצנות בעלות אופי מיני, עם קורטוב של עירום ולפעמים יותר מקורטוב, בקולנוע המיינסטרימי. רבים מאוד הם גם חובבי הפורנו, המתגרים מצפייה במפורסמות ערומות. למעשה, סוגת ה-celebrities בפורנו הבינלאומי מפותחת מאוד, ועירום קולנועי הוא אחד משני המקורות שהם שואבת סוגה זו את מוצריה (השני הוא כמובן צילומי פפראצי, רבים מהם מזויפים). מדי שנה או שנתיים, דולפת אל הרשת "קלטת לוהטת" של ממש, כזו שתיעדה את ליל הכלולות של טוניה הארדינג, או את הסקס הסוער בין פאמלה אנדרסון וטומי לי (לקלטת הלוהטת הישראלית של אתם יודעים מי אנחנו עדיין מחכים). נדיר למצוא אתר שהינו רם ונישא מעל כל שאר האתרים מסוגו, אך בסוגת הסלבס יש אתר כזה והוא מוסכם על הכל.

מיסטר סקין (שם בדוי, כמובן) היה כנראה אחד מאותם ילדים שעלצו למראה עירום מזדמן בסרטים. הוא הפך משוגע לדבר, וכיום נחשב לסמכות הגדולה ביותר בעולם בנושא עירום של שחקניות מפורסמות. אין כל ספק שהאתר שלו הינו אחד הנצפים ביותר בפורנו – יעידו על כך הבאנרים הרבים, גם של מתחרים, המקדמים את פני הגולש בכל עמוד ועמוד.

מנוע החיפוש של Mr. Skin משוכלל מאוד, וניתן לחפש בו בקלות רבה שחקניות או סרטים ספציפיים, אבל גם – ולעיתים קרובות זה מהנה יותר – לפי מונחי מפתח כמו has shown bush (בחתך של שחקנית) או women's prison (בחתך של סרטים או תוכניות טלוויזיה). נזכרתם לפתע כיצד הזדיינה ליסה בונט בכשרון עצום עם מיקי רורק ב"לבו של אנג'ל"? אין בעיה. הקליפים ממתינים לכם כאן. הקשתם, סתם כך, את מילת החיפוש yael כדי לראות מה יקרה? קליפי סצנות העירום של יעל אבקסיס בסרט "עלילה" ממתינים לכם, בבור סוד זה שאין לו תחתית.

Mr Skin, שהוא מעין סלבריטאי בעצמו באמריקה (כלומר, התראיין אצל הווארד סטרן ופרסם ספר), ניגש למלאכת הקטלוג שלו במסירות של idiot savant ומציע גם מדורים רבים ובהם ראיונות, רכילויות וכיו"ב. קשה לתפוש את שיעור הארכיון שהקים, ובו מידע אודות רבבות סרטים שבהם נראה בדל עירום כלשהו, אפילו מדובר בקצה אפלולי של שד של שחקנית אלמונית בסרט דובר סרבו-קרואטית. מובן, שמי שמחפש סצנות שבהן נראה סקס של ממש ואין לו זכרונות שינחו אותו, ייטיב לעשות אם יעיין ברשימות המומלצים הפזורות באתר ("100 הסצנות הטובות", "עשרת הגדולים", "סרטי חצות", "סרטי B" וכיו"ב). מובן גם, שסצנות שאליהן הוצמד האייקון "בחירתו של סקין", יש בהן יותר בשר מתחת לעור.

יש באתר קוריוזים לרוב, אבל עד כמה ניתן להתחרמן מהסחורה שמציע סקין? כמעט ואין כאן ממש פורנו במובן המקובל (את סרטיהן השחוקים עד דק של פאמלה אנדרסון ופאריס הילטון ניתן לראות גם במקומות אחרים), כך שהתשובה תלויה לחלוטין במידה שבה הצצה על מערומיהן של נשים מפורסמות מגרה אתכן, אבל לא ניתן להתעלם מכך שמדובר באתר הטוב מסוגו, הראוי ללא ספק לציון המירבי.

ציון: אורגזמה
פורמטים: WMV
בתשלום: כן

מקרא הציונים

איבר רפוי – בנאלי, משעמם, לא מחרמן.

דגדוג באיבר – פורנו סטנדרטי ולא מרגש.

זקפה חלקית – פורנו סטנדרטי, אבל עם הברקות מזדמנות.

זקפה מלאה – פורנו טוב, קלאסי בסוגו, העושה את העבודה היטב.

אורגזמה – יצירתי, ייחודי, מחרמן אש. פורנו במיטבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully