וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראש זכה בפרס איגוד התסריטאים האמריקאי

5.2.2006 / 9:33

הלילה חולקו פרסי האיגוד להפקות קולנוע וטלויזיה, זוכים נוספים: הר ברוקבק, תרגיע, אבודים והסימפסונס

"קראש" של הבמאי/ תסריטאי פול האגיס, ממשיך להפתיע: אחרי שלקח בשבוע שעבר את פרס איגוד השחקנים ל"צוות השחקנים הטוב ביותר", זכה הלילה האגיס בפרס "התסריט המקורי הטוב ביותר" בטקס של איגוד התסריטאים.

מקומו של "הר ברוקבק" לא נפקד כמובן גם בטקס הזה, והוא זכה בפרס "התסריט המעובד הטוב ביותר". הסרט מבוסס על סיפור קצר של הסופרת אנני פרולקס, שעובד על ידי לארי מקמורטי ודיאנה אוסנה.

בתחום הטלוויזיוני זכתה, כצפוי, "אבודים" בפרס "התסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה". הסדרה החדשה של רשת איי.בי.סי "Grey's Anatomy", זכתה בפרס התסריט לסדרה חדשה. לארי דיוויד חזר בגדול וזכה בפרס התסריט הקומי הטוב ביותר על "תרגיע". פרס "תסריט האנימציה הטלוויזיוני הטוב ביותר" הלך למייקל פרייס על פרק בשם "Mommie Beerest" בסדרת האנימציה הנצחית משפחת סימפסון.

עוד פרסים טלוויזיוניים: "פרק הדרמה הטוב ביותר" שייך ללורנס קפלאו על אפיזודה שנקראת "Autopsy" בסדרה "האוס". "הפרק הקומי הטוב ביותר" הלך לג'ני כהן על "You Can't Miss the Bear" של הקומדיה "Weeds". פרס "התסריט המקורי הטוב ביותר לסרט טלוויזיוני" ניתן למרגרת נאיג'ל על הסרט "Warm Springs" של רשת HBO. עוד פסלון אחרון ודי: כריסטופר מרקוס וסטפן מקפילי זכו בפרס "התסריט המעובד הטוב ביותר" על "חייו ומותו של פיטר סלרס", המבוסס על סיפרו של רוג'ר לואיס, ושגם הוא שייך ל- HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully