וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגראמי של מריה קארי ו-U2

9.2.2006 / 8:49

וויט סטרייפס זכו באלבום האלטרנטיבי והופעת מחווה הנחיתה את סליי סטון מהחלל. כצפוי, השאר היה די צפוי

שיר השנה שנבחר לפנות בוקר בטקס הגראמי הוא " Boulevard of Broken Dreams" של גרין דיי. אלבום השנה הוא "How to Dismantle an Atomic Bomb" של U2. בונו, שעלה לקבל את הגראמי ה-20 של הלהקה במרוצת השנים, הרעיף מחמאות על המועמדים האחרים ביניהם קניה ווסט. U2 זכו בסך הכל בחמישה פרסים, ביניהם גם אלבום הרוק הטוב ביותר, ובפרס שיר הרוק הטוב ביותר על "City of Blinding Lights".

מריה קארי, שהיתה מועמדת בשמונה קטגוריות על אלבום הקאמבק שלה "The Emancipation of Mimi", וראתה לאחרונה גראמי מקרוב רק בשנת 1990, זכתה בשלושה פרסים, ביניהם אלבום ה-אר-אנ'-בי הטוב של השנה.

בין ההופעות שנערכו במהלך הערב, נרשמה גם הופעה היסטורית של הגורילז, הפרויקט המאוייר של דיימון אלברן, שפגשו את מדונה על במה אחת, כשהלהקה מוקרנת על מסך כחול ודה לה סול מצטרפת ברקע. מדונה שרה את להיטה "Hung Up". סטיבי וונדר נתן ביצוע נהדר לשירו "Higher Ground". גם קולדפליי, שהפכו השנה לחביבי הקהל האמריקאי, נרשמו בין המופיעים, וכך גם השחקן-זמר ג'יימי פוקס, קניה ווסט וכריסטינה אגילרה. U2 ומרי ג'יי בלייג' חברו להופעה משותפת. האירוע שכולם ציפו לו היה מחווה עטורת כוכבים להרכב הFאנק-נשמה המיתולוגי, Sly and the Family Stone. באו להחוות: מארון 5, זמרת הנשמה הבריטית ג'וס סטון והרכב ההיפ הופ בלאק אייד פיז. סר פול מקארטני נתן הופעה סוחפת שכללה שיר מאלבומו החדש וביצוע ל"הלטר סקטלר" של הביטלס.

קניה ווסט, שהיה מועמד לשמונה פרסים, זכה בפרס ביצוע הראפ הטוב ביותר לאמן יחיד על "Gold Digger" ובאלבום הראפ של השנה על "Late Registration". ג'יי-זי ולינקין פארק זכו בפרס שיתוף הפעולה הפורה ביותר בתחום הראפ, והופיעו יחד עם פול מקרטני במהלך הערב.

הווייט סטרייפס זכו בפרס התקליט האלטרנטיבי הטוב ביותר על "Get Behind Me Satan". האמן החדש הטוב ביותר הוא ג'ון לג'נד, שזכה גם בביצוע הגברי הטוב ביותר לקטע אר-אנ'-בי על שירו " Ordinary People". ביצוע הפופ הנשי של השנה הוא של קלי קלארקסון עם "Since U Been Gone", שלקחה גם את פרס אלבום הפופ הטוב ביותר לאמן יחיד, על האלבום השני שלה "Breakaway".

חבורת המגישים היתה מגוונת, וכללה שחקנים כמו טום הנקס ומאט דילון, הראפר קומון, לודקריס או זמר הפופ מייקל באבל.

הטקס נערך בלוס אנג'לס וישודר עם תרגום ביום שישי, ב-23:35 בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully