וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ברוקבק: ווילי נלסון משחרר שיר הומו-קאובואי

15.2.2006 / 15:59

עוד בגאווה: "In the Name of Allah" הוא סרט חדש שעוסק במוסלמים הומואים ולסביות החיים במערב, וכבר מוחרם במדינות ערב

שיר חדש בביצוע זמר הקאנטרי ווילי נלסון הוא כנראה שיר הקאובויים ההומו-ארוטי הראשון בהיסטוריה.

השיר נכתב בשנת 81 על ידי הזמר/מלחין הטקסני נד סבלט, הרבה לפני "בר ברוקבק", וסבלט סיפר כי תמיד דמיין את ווילי נלסון שר את השיר. חברת התקליטים של נלסון מסרה כי השיר ניתן לזמר בסוף שנות ה- 80', אבל רק עכשיו הוא יוצא מהארון.

השיר נקרא "Cowboys Are Frequently, Secretly (Fond of Each Other)", שם המתאר את תוכן השיר היטב. "מה לדעתכם הקטע של האוכפים והמגפיים?" שואל נלסון בשיר. עוד שורת מחץ היא: "בתוך כל קאובוי יש גברת שרוצה לצאת החוצה".

נלסון תרם לפסקול הסרט "הר ברוקבק" ביצוע לשיר "He Was a Friend of Mine". את השיר החדש ניתן להוריד דרך ה- iTunes בלבד.

ועדיין בקהילה: יוצר הקולנוע היהודי סנדי דובובסקי, שזכה ב-2001 בפרס "טדי" הגאה על "Trembling Before G-d", סיים את הפקתו של סרט חדש, שעתיד לעורר את הרעש המתבקש עקב העיסוק בקשר בין נטיות מיניות ואיסלאם. "In the Name of Allah" הוא שמו של הסרט, שבוחן את אורחות חייהם המורכבים של מוסלמים הומוסקסואלים ולסביות בעולם המערבי.

את הסרט ביים הבימאי ההודי-מוסלמי הלמר פארווז שארמה. היוצרים מספרים כי ניסו עד כה להפיץ את הסרט בכל פסטיבלי הסרטים האסלאמיים, גם במערב, אבל קיבלו סירוב גורף. "אנחנו נמצא דרך להקרין את הסרט בכל מדינה אסלאמית, אפילו אם הדבר יתבצע במחתרת", הבטיח השבוע דובובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully