וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייזר צ'יפס היא הזוכה הגדולה של פרסי הבריטס

16.2.2006 / 10:02

הטקס השנתי של תעשיית המוזיקה הבריטית נערך אתמול בערב, ובין הזוכים הגדולים היו גם קולדפליי וגרין דיי

קייזר צ'יפס היא הזוכה הגדול של טקס פרסי המוזיקה הבריטית, ה- “BRITS” שנערך אתמול בערב. הלהקה לקחה הביתה ללידס שלושה פרסים, כולל "הלהקה הבריטית הטובה ביותר" ו"הרכב הרוק הטוב ביותר של השנה".

שאר השלל הכבד הלך לקולדפליי, שזכתה בפרס "השיר הטוב ביותר" על "Speed of Sound" וגם בפרס "האלבום הטוב ביותר". כריס מרטין הצהיר מעל הבמה: "לאנשים נמאס מאיתנו, והאמת שגם לנו. אתם לא תראו אותנו בעוד הרבה טקסים כאלו בעתיד", הבטיח מרטין.

עוד בעסקי הנחנחים: ג'יימס בלאנט זכה ב"מופע הפופ הטוב ביותר" ובפרס "הזמר הבריטי הטוב ביותר". גרין דיי, שבוע אחרי שגרפו את פרסי הגראמי, זכו בפרס ההרכב הטוב ביותר מחוץ לבריטניה, ובאלבום הלא בריטי הטוב ביותר על "American Idiot". מדונה שחיה בשנים האחרונות בבריטניה, זכתה בתואר המפקופק משהו של "הזמרת הבינלאומית הטובה ביותר".

בפרס המוזיקה השחורה זכה LAMAR, ג'ק ג'ונסון האמריקני זכה בפרס התגלית העולמית של השנה, קנייה ווסט קיבל את פרס הבריט הגברי לאמן בינלאומי (וביצע את "גולד-דיגר" כשבנות משוחות זהב סובבות אותו על הבמה).

הלהיט החם של ימים אלה, הארקטיק מונקיס, זכו בפרס תגלית השנה הבריטית, וכמובטח לא טרחו להגיע לארוע. הם קיבלו את הפרס דרך מסך הוידאו באולם, כשהם נמצאים בהופעה בפורטסמות'.

סולן להקת הג'אם בעבר ואושיית רוק לאורך כל השנים, פול וולר, קיבל את פרס "התרומה הבלתי רגילה" למוזיקה.

הקייזר צ'יפס הופיעו עם להיט הענק של הקיץ האחרון "I Predict A Riot", ובאחת הגיחות הנוספות שהיו להן לבמה במהלך הערב אמר ריק ווילסון, הסולן: "זו הזכייה הראשונה שלנו בפרסי הבריט, לא התכוונו לזכות בזה", כאילו הם לא קיטרו בשבועות האחרונות שמעולם לא לקחו בפרסים.

עוד הופעות במהלך הערב היו של פרינס, שנתן ביצוע מרגש של Purple Rain ו- Let's Go Crazy, קלי קלארקסון, עוד אמריקאית, והגורילז שלא זכו בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully