וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מתחילה בשירותי מוזיקה חדשים

נימרוד בן משה, רוי רגב

19.2.2006 / 16:30

ממחר יהיה אפשר להוריד שירים למכשיר דור 3, וגם להמשיך לטחון את מותג הנינט בסדרת ריאליטי יומית

הבוקר הודיעה חברת אורנג' על השקת שירות המוזיקה החדש שלה לדור השלישי. החל ממחר, יוכלו בעלי המכשירים המתאימים להיכנס לפורטל המוזיקה של אורנג' ולבחור שירים להורדה בתשלום. יהיה ניתן גם להאזין קודם לחתיכה מהשיר, לפני שבוחרים לרכוש אותו.

להבדיל מ- iTunes, השירות הזה מאפשר למוריד ליצור פלייליסט שנשמר על שרתי החברה. בשיטה הזו אין הגבלה למספר השירים, בהתאם לזיכרון של כרטיס הזיכרון של המכשיר, היות והשירים נשארים תמיד על שרתי החברה, ומאזינים להם ב-Streaming.

חסרונות השיטה: לא ניתן להוריד את השיר מהמכשיר בשום צורה שהיא, לא למחשב ולא למכשיר הטלפון. הספרייה הזו השירים תהיה זמינה רק באזורים שיש בהם קליטה ופריסה של רשת הדור השלישי. השירות עצמו עולה 6.90 לחודש וכל שיר עולה 4.90 .

החברה מציעה כ- 5000 שירים שונים לבחירה, מחברות המוזיקה הד ארצי, NMC, BMG, הליקון, Universal ועוד. בין האמנים הישראלים שאורנג' צירפה לשורותיה, במלחמה העיקשת בין חברות הסלולר, נמצאים עידן רייכל, שירי מימון, מטרופולין ואביב גפן.

בנוסף הודיעה אורנג' על סדרת ריאליטי סלולרית יומית, שתימשך שלושה חודשים, בכיכובה של נינט טייב, המתעדת את הפקת המסטיק של אלבום הבכורה האמנית. לקהל תינתן האפשרות להשתתף באופן אינטראקטיבי בתחומים מסוימים בהפקה. כזכור, חברת סלקום השיקה לאחרונה שירות דומה עם בוגר "כוכב נולד" אחר, הראל סקעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully