וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כחלון בראש ההימורים על "נולד לרקוד"

רוי רגב

21.2.2006 / 10:38

כאילו לא הספיקה שערוריית רועי חיים זינר ב"כוכב נולד", חוזרים "ויקטור צ'נדלר" הבלתי נלאים לשחק על התכניות של קשת

על פי דיווחים של סוכנות ההימורים האנגלית ויקטור צ'נדלר, המפעילה אתר גם בעברית, אור כחלון בן ה-18 הוא המועמד המוביל לקחת את המקום הראשון בריאליטי הלאומי האחרון "נולד לרקוד".

אתר ההימורים פרסם את יחסי הזכייה של המועמדים השונים, כשיחס הזכייה של כחלון עומד על 1 ל-1.8. כלומר, על כל שקל עליו יהמרו תתקבל זכייה של 1.8 שקלים במקרה וכחלון יזכה. במקום השני באתר נמצאת רוני בי, לה ניתן יחס זכייה של 1 ל- 2.5, שי פרטוש נמצא אחריה עם יחס גבוה במיוחד של 3.5 ובמקום האחרון נמצאת מאיה אמיתי עם יחס לא מחמיא במיוחד של 1 ל-9.

לרקדן אור כחלון יש סיבה להיות יותר מאופטימי, יחסי ההימורים הגבוהים שניתנו ליהודה סעדו לקראת גמר העונה השלישית של "כוכב נולד" הוכיחו עצמם והוא זכה בגמר.לעומת זאת בגמר העונה השנייה של אותה תוכנית, סומן הראל סקעת כמוביל הבטוח עם יחס זכייה נמוך מזה של הראל מויאל. אך כזכור היה זה מהפך שאיש לא ציפה לו.

כנראה כי כל שנותר לכחלון הוא לקוות כי לא יאבד את הכרתו שוב בשל תשישות. כזכור, כחלון אושפז בשבוע שעבר לאחר שאיבד את הכרתו בחזרות לחצי הגמר.

חברת קשת הבהירה לא פעם בעבר כי היא מתנגדת לנושא ההימורים ברשת, היחס הפך לתקיף עוד יותר לאחר פרשת זיוף ה-אס אם אסים של קולות הצופים בעונה השנייה של "כוכב נולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully